Daytona Biker Week
Fra : Peter Andreasen

Dato : 22-01-07 12:20

Jeg skal derover 1 - 10 marts og bo hos en kammerat derovre. Jeg har surfet
lidt på nettet, men er der nogen af jer, der har været der og kan anbefale
hvad man bare SKAL se? Af løb, mv.?

Jeg kan selvfølgelig finde kalender osv., men det ville jo være rart at få
et par gode råd fra en af jer....

Venlig hilsen

Peter

Fra : Armand

Dato : 22-01-07 18:04

"Peter Andreasen" <xxpda81xx@xxhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal derover 1 - 10 marts og bo hos en kammerat derovre. Jeg har
> surfet lidt på nettet, men er der nogen af jer, der har været der og kan
> anbefale hvad man bare SKAL se? Af løb, mv.?

Jeg tror at løbet/ene er det mindste af det og at det er al virakken á optog
og spændende motorcykler på ethvert gadehjørne som virkelig er oplevelsen -
Lidt ligesom at det jo ikke er for at komme i rutchebane at man deltager i
bakkeåbningen!

--
Armand.
(forbi Daytona Beach udenfor biker-sæsonen under sin Florida-ferie for to år

Fra : H. Brønd

Dato : 22-01-07 21:17

Jeg var der ovre i 81.
Der er bike show på stranden og jeg kan også anbefale dirttrack løb.
Se evt. http://home2.inet.tele.dk/hebr/usa.htm

Brønd