OT.hastighedsbegrænsning der virker ;o)
Fra : Jesper Hillerup

Dato : 21-01-07 20:41

garanti for ikke at overse fartbegrænsningerne.
om der hjælper på uheldsstatistikkerne, mon
og, typisk forbeholdt, djævleøen
www.speedbandits.dk
--
Mvh - Jesper Hillerup

Fra : IDDQD.IDKFA

Dato : 27-01-07 19:31

"Jesper Hillerup" <jhillerup@xxxesenet.dk> wrote in message
> garanti for ikke at overse fartbegrænsningerne.
> om der hjælper på uheldsstatistikkerne, mon
> [...]

Advarsel!

Dette er en ny type reklame kampange som bringes til spredning via.
internettet. Det er meningen at budskabet skal spredes via spam mekanismer.
Det er rådet for større færdsels sikkerhed der har betalt for kampangen.

Dem som deltager i gruppen her må selv vurdere om denne type indlæg er
passende eller ej.

Det kan tænkes at være sandsynligt at vedkommende som har postet den
arbejder sammen med reklame branchen.

/Jesper

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-01-07 23:44

IDDQD.IDKFA skrev den 27 jan 2007 i

-
> Det kan tænkes at være sandsynligt at vedkommende som har postet den
> arbejder sammen med reklame branchen.

Hvaf.... Hillerup, har du fået nyt arbejde?
Noia here we go!

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-01-07 01:52

Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> -
>
> Hvaf.... Hillerup, har du fået nyt arbejde?
> Noia here we go!

Mjaeh, siden er ihvertfald ganske falsk :-/ Det er åbenbart ved at
være et ret udbredt fænomen:
<http://en.wikipedia.org/wiki/Viral_marketing>
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 28-01-07 09:06

Jes Vestervang skrev den 28 jan 2007 i news:87k5z8t1kn.fsf@gmail.com:

> Mjaeh, siden er ihvertfald ganske falsk :-/

Og? Det kan enhver vel genneskue, eller er der noget jeg har overset?
Jeg har da aldrig set flottere trafikdæmpende foranstaltninger end dem

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-07 11:17

On Sun, 28 Jan 2007 01:52:24 +0100, Jes Vestervang wrote:

> Mjaeh, siden er ihvertfald ganske falsk :-/ Det er åbenbart ved at
> være et ret udbredt fænomen:
> <http://en.wikipedia.org/wiki/Viral_marketing>

Falsk ? Hvordan falsk ? Havde Du fulgt med i radioen, så ville Du vide at
det er et plot placeret af Rådet for større færdselssikkerhed, og netop
benyttende de moderne mekanismer til udbredelse. Filmen er et hit i USA,
Japan, ja stortset alle steder på kloden.

At Rådet laver en sådan stunt synes jeg faktisk er friskt.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-01-07 13:45

Orla Pedersen <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> Falsk ? Hvordan falsk ?

Opdigtet er nok et bedre ord. Det er nok også fint nok, men alligevel
irriterer det mig lidt når firmaer og organisationer digter mere eller
mindre gennemskuelige historier for at få folk til at sende dem rundt.

> Havde Du fulgt med i radioen,

Jeg har det ellers så godt med ikke at høre radio.

> [...]
> færdselssikkerhed, og netop benyttende de moderne mekanismer til
> udbredelse. Filmen er et hit i USA, Japan, ja stortset alle steder

Men kører folk langsommere af den grund?
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R