gs450 Manual
Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 21-01-07 15:32

Hej

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl som ligger inde med et link hvor jeg
kan download en - repair manual - da jeg skal ordne min søns maskine her i
vinteren så han kan komme med ud at køre.
Det er en Suzuki GS450 fra 83.

MVH
Jan olsen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-01-07 15:55

Frederik Wilcken Rosenfeldt skrev den 21 jan 2007 i

> [...]
> jeg kan download en - repair manual - da jeg skal ordne min søns maskine
> her i vinteren så han kan komme med ud at køre.

De kendte:
http://home1.stofanet.dk/ptheo/
http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/

Syns bare ikke lige der var til 450éren?

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Armand

Dato : 21-01-07 17:01

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> De kendte:
> http://home1.stofanet.dk/ptheo/
> http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
> http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/
>
> Syns bare ikke lige der var til 450éren?

GS450 er identisk med GS400 og GS425 - Men på ingen måde med GSX400!

--
Armand

Fra : Bill C.

Dato : 21-01-07 20:11

"Frederik Wilcken Rosenfeldt" <rosenfeldt@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan download en - repair manual - da jeg skal ordne min søns maskine
> her i vinteren så han kan komme med ud at køre.

Hey Jan!
Jeg har Clymer's "GS400-450 Twins - 1977-1987" og Haynes' "GS/GSX250, 400 &
450 Twins - 1979-1985" som du kan låne i et par måneder. Hvor bor du?

Regards,
Bill

Fra : cz

Dato : 21-01-07 20:13

You can download manulas with this account:

http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/

user: guest
pass: fsl5c2

If you have other service manuals (we don't have on our page) please upload
it to the following address: ftp://194.143.229.40 .

cz

Fra : 2

Dato : 21-01-07 22:48

>Det er en Suzuki GS450 fra 83.