trial....
Fra : jacob johansen

Dato : 20-01-07 21:23

Hej NG.

Er der nogen som ved hvor man kan finde/købe brugte trial motocross
maskiner??
Evt steder hvor der er noget info om sporten!!!

MVH
Jacob

Fra : Jansen

Dato : 20-01-07 23:43

Google er din ven http://www.hedelands-motorklub.dk/ i første hug !

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Jansen

Dato : 20-01-07 23:52

jacob johansen wrote:
> [...]
> maskiner??
> Evt steder hvor der er noget info om sporten!!!

Hej Jacob
Her kommer du nok nemmere videre

http://www.dmusport.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=45&Itemid=48

Den anden virker vist ikke så godt

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Stephan G

Dato : 21-01-07 00:18

Gregg (Efternavn: Blomster på engelsk) fra tenere.dk har af og til
nogle super fede trialmaskiner til salg, har prøvet en af dem,
fantastisk 70 kg 250 kubik med sprød 2-takts eksposioner, hmm.

Tjek www.tenere.dk

Stephan

BMW f650 GS

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-01-07 10:06

> [...]
>nogle super fede trialmaskiner til salg, har prøvet en af dem,
>fantastisk 70 kg 250 kubik med sprød 2-takts eksposioner, hmm.

Eller spørg Thomas Carlsen, webmaster for Aalborg Off-Road MC Klub. Han har
kørt trial i mindst 10 år, og kender gud og hvermand, så han kan nok også
hjælpe dig.

http://www.aalborgoffroad.dk/

Rittig

Fra : jacob johansen

Dato : 21-01-07 10:51

manga tak for de gode/hurtige svar...

Jeg vidste bare dette var det rigtige forrum at spørge i

MVH
Jacob

Fra : Carsten Jensen

Dato : 21-01-07 13:09

Ellers spørg mig. Jeg er trialformand i Fyens Motor Sport.

Fra : jacob johansen

Dato : 21-01-07 20:51

> Ellers spørg mig. Jeg er trialformand i Fyens Motor Sport.

super

hvilken maskine er bedst at starte på og hvor kan brugte cykler findes?
Kender du nogle som kan give en prøvetur i nordjylland ( Aalborg)?

MVH
Jacob