Hej drenge !!!
Fra : Henrik Mahler

Dato : 17-01-07 20:24

Fra : Snusken

Dato : 17-01-07 22:37

> http://www.politiken.dk/media/grafik/7187.gif
Den minder lidt om en sofacykel, altså med motor

mvh Erik

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-01-07 07:32

Snusken wrote:
> Den minder lidt om en sofacykel, altså med motor

En sofacykel var en dansk produceret cykel fra 30'erne - man kan se en
side-by-side tandem på Teknisk Museum i Helsingør.

Idag kaldes typen "crank forward" :
http://www.crankforward.com/Awesome%20foursome.htm

--
vh
Torben - liggecyklist

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-01-07 10:07

"Henrik Mahler" <ng@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.politiken.dk/media/grafik/7187.gif

Det er lidt mere Gary Larson inspireret end godt er. Det ligner endda hans
streg. Lur mig det ikke er tyvstjålet.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-01-07 10:18

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> writes:

> Det er lidt mere Gary Larson inspireret end godt er. Det ligner endda hans
> streg.

A hvad gør det? Det ligner Morgenthalers streg, gør det.

> Lur mig det ikke er tyvstjålet.

Jeg kan ikke huske at have set dette gag i nogen Gary Larson bog. Men
naturligvis en del i den stil.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I så fald er din mening objektivt
The RockBear. ((^)) forkert. Efter min mening."

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-01-07 11:24

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke huske at have set dette gag i nogen Gary Larson bog. Men
> naturligvis en del i den stil.

Jeg har heller ikke set den i nogen Gary Larson bøger, men opsætningen er jo
100% identisk. Det er et ripoff, hvis du spørger mig.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-01-07 11:46

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> writes:

> Jeg har heller ikke set den i nogen Gary Larson bøger, men opsætningen er jo
> 100% identisk. Det er et ripoff, hvis du spørger mig.

Wulffmorgenthalers stil er afgjort inspireret af bl.a. Gary
Larson. Det gør dem nu ikke til et Gary Larson-ripoff mere end Ducati
999 er et Velo Solex rip-off. (yay, back on topic :) )

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 18-01-07 11:43

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> "Henrik Mahler" <ng@paradis.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Det er lidt mere Gary Larson inspireret end godt er. Det ligner endda hans
> [...]

Bare fordi Metallica spiller på guitar, bas og trommer gør det dem vel ikke
til et rip off af Beatles??

--
Mvh,

Allan
Aprilia SL1000

Fra : Henrik Mahler

Dato : 18-01-07 12:55

Jooooo ,... det er da klart ,... mage til
Beatles-plagiat skal man lede længe efter

LOL

Anyway Jeg elsker disse tegninger

http://www.politiken.dk/media/grafik/7186.gif

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 18-01-07 13:10

"Henrik Mahler" <ng@paradis.dk> wrote in message
> Jooooo ,... det er da klart ,... mage til
> Beatles-plagiat skal man lede længe efter
>
> LOL
>
> Anyway Jeg elsker disse tegninger
>
> http://www.politiken.dk/media/grafik/7186.gif

Så er vi to

--
Mvh,
Allan

Fra : m0rt3n

Dato : 18-01-07 20:40

"Allan K. Poulsen" <allanpoulsen@bmb.sdu.dk> skrev i en meddelelse
> Bare fordi Metallica spiller på guitar, bas og trommer gør det dem vel
> ikke til et rip off af Beatles??

http://myspace.com/beatallica
Beatallica er et rip off af både Metallica og Beatles!
-m0rt3n zrx1100

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 19-01-07 09:24

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse

> http://myspace.com/beatallica
> Beatallica er et rip off af både Metallica og Beatles!
> -m0rt3n zrx1100

Pis, det skulle JEG lige til at skrive. Du bedes slette dit indlæg så jeg
kan være sjov uden at være nr. 2

mvh.
Kim Frederiksen