Motor (ca. 20 kg) fra Odense til Kalundbor~
Fra : Per Vigand

Dato : 17-01-07 20:19

Måske off topic, men....
Min gamle DKW er "død", og jeg har kontakt til en ældre mand på
Kalundborg-egnen, som har tilbudt at reparere den for mig.
Skulle der være en her i gruppen, der i nær fremtid har ærinde på de
kanter - og gider tage motoren med - hører jeg rigtig gerne fra han/hende.

Venlig hilsen
Per Vigand

mail per.vigand "snabela" lic-mail.dk

Fra : CL

Dato : 17-01-07 20:50

Per Vigand wrote:
> [...]
> Skulle der være en her i gruppen, der i nær fremtid har ærinde på de
> kanter - og gider tage motoren med - hører jeg rigtig gerne fra

Post Danmark tager 110 kr, for en pakke på 20 kg.
Det sku da billigt.

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Brian Sørup