Helicoil sæt igen igen
Fra : S.G

Dato : 17-01-07 15:01

Nu har jeg da fundet ud af at det er et 12mm x 1,25mm helicoil sæt jeg
skal bruge til at reppe den gsx250r

Jeg har haft fat i diatom og de skal have 675kr + moms for et komplet
sæt, hvor jeg kun selv skal have boremaskine og 12,25 mm spiralbor :)

MiIt spørgsmål er. Hvad skal der være i sådan et sæt?

1. bor til at boere i topstykke
2 noget til at lave gevind i topstykke?
3. noget til at dreje helicoil i
4. noget til at "lime"helicoil fast (eller virker det på anden vis?)
5. andet?

Jeg har fundet det her sæt på ebay:
http://cgi.ebay.co.uk/HELICOIL-KIT-12mm-x-1-25_W0QQitemZ160072994036QQihZ006QQcategoryZ30922QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Spørgsmålet er om det har alt jeg skal bruge?! Nogen der kan lure
det? For så er det jo en billigere løsning end det nye sæt til 800kr+

Fra : 2

Dato : 18-01-07 22:19

On 17 Jan 2007 06:00:40 -0800, "S.G" <msg1979@gmail.com> wrote:

>Nu har jeg da fundet ud af at det er et 12mm x 1,25mm helicoil sæt jeg
>skal bruge til at reppe den gsx250r

Skal du lave mange helicoli rep. for ellers gå da til et
auto/MC/scooter/traktor værksted, og køb, lån, betal for det

Torben