Dæk 110/80/18?
Fra : Henning Lund

Dato : 16-01-07 19:40

Godt nok ikke til en mc, men den yngste af mine hvalpe har en
offroader dims af en knallert, ingen knallerforhandlere her i
området har den slags dæk hjemme uden det er crossdæk, så derfor
vil jeg spørge, om nogen her i gruppen kender en onlinebutik der
sælger den størrelse i gadedæk, der er forresten plads til en 120
eller 130/80/18 i bagsvingeren.
Hvis de kan fåes i prislejet ca kr 500 vil det passe ham godt.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Knud Dam

Dato : 16-01-07 19:58

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forresten plads til en 120 eller 130/80/18 i bagsvingeren.
> Hvis de kan fåes i prislejet ca kr 500 vil det passe ham godt.

Hej Henning.

http://www.reifenversand.com/wbc.php?sid=17955d4e79c&tpl=mreifen.html

Primært fordæk; men der er også bagdæk imellem.

Mvh

KD

Fra : Henning Lund

Dato : 16-01-07 20:35

Knud Dam skrev:

> http://www.reifenversand.com/wbc.php?sid=17955d4e79c&tpl=mreifen.html
>
> Primært fordæk; men der er også bagdæk imellem.
>
> Mvh
>
> KD

Ok tak, ingen gode Danske bud?

Fra : Richard

Dato : 16-01-07 20:56

Henning Lund wrote:

> Ok tak, ingen gode Danske bud?

Har du prøvet T. Hansen eller MCNøglen (lavprisdæk som Haggenau og Maxxis
kan vel ikke koste meget mere end hans budget IMHO).

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Henning Lund

Dato : 16-01-07 21:29

Richard skrev:

> Har du prøvet T. Hansen eller MCNøglen (lavprisdæk som
> Haggenau og Maxxis kan vel ikke koste meget mere end hans
> budget IMHO).

Thansen har kun knop, og jeg har meget meget dårlig erfaring med
deres dæk. En søgning på mc nøglen gav dette som resultat
http://www.motomike.eu/mcbutikken/category/20910000000 problemet
er bare, han kører ikke med de mål jeg skal bruge, det er noget
med 300x18 -----350x18 osv

Fra : Richard

Dato : 16-01-07 21:56

Henning Lund wrote:

> [...]
> http://www.motomike.eu/mcbutikken/category/20910000000 problemet
> er bare, han kører ikke med de mål jeg skal bruge, det er noget

Næ, nej, MC-nøglen fra Max MC-import søger du i på firmaets *svenske* site
- hvorfor skulle det også være let og ligetil - på adressen:
http://www.maxmc.se

Og så hedder de Heidenau, ikke Haggenau :-//

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : S?ren H?yer Hansen

Dato : 16-01-07 22:04

Hvorfor ikke bare den åbenlyse???: http://www.mcdaekonline.dk/start.html
Vh
Søren

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-01-07 07:59

S?ren H?yer Hansen wrote:
> Hvorfor ikke bare den åbenlyse???: http://www.mcdaekonline.dk/start.html

Kalder du det for en dansk forhandler? Hvis man køber online er det
sgu' ligemeget om det er Sicilien eller som i dette tilfælde Malmø
dækkene kommer fra.

Men ellers - jeg har gode erfaringer med både www.reifenversand.com og
www.mcdaekonline.dk

Og BTW - gider du ikke svare under det du besvarer?

--
vh
Torben

Fra : S?ren H?yer Hansen

Dato : 17-01-07 10:08

Nu ved jeg ikke om der ligger politiske eller økonomiske grunde til for om
man ønsker at vælge en dansk eller udenlandsk forhandler. Men hvorom alting
er:
Jeg ved godt den er tysk - Men den har da den fordel at man kan overføre
penge til et dansk pengeinstitut og dermed spare overførselsgebyret til
udenlandsk konto. Noget andet er så også at det jo nok er den billigste
forhandler. Glem ikke at indregne forsendelse etc.(Billigere endnu er det
hvis man handler på den tyske side! Det er selvfølgeligt lidt mere
besværligt og man skal af med overførselsgebyr. Men ved dæk i den dyrere
ende kan det betale sig alligevel.) Og så er de rimelig hurtige.
Vh
Søren

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-01-07 10:26

S?ren H?yer Hansen wrote:

At svaret kommer før spørgsmålet

> [...]
> besværligt og man skal af med overførselsgebyr. Men ved dæk i den dyrere
> ende kan det betale sig alligevel.) Og så er de rimelig hurtige.

Hvad er mest irriterende ved usenet?

> [...]
Det gad du åbenbart ikke
Hottip : http://usenet.dk/netikette/

SVJH har jeg betalt med visa de gange jeg har købt hos reifenversand.

--
vh
Torben

Fra : Knud Dam

Dato : 17-01-07 22:01

> At svaret kommer før spørgsmålet

*GGG*

> SVJH har jeg betalt med visa de gange jeg har købt hos reifenversand.

Det samme her ...

; - )

KD

Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-01-07 12:27

Jeg tror jeg har eet liggende han må få .... er dig lidt usikker på om
størrelsen nu osse er den samme.
Jeg tjekker det lige i weekenden, det ville passer super til en knallert..

MvH Eg

egemarke@hotmailfjern.com

Fra : Anders Majland

Dato : 19-01-07 13:38

> om nogen her i gruppen kender en onlinebutik der sælger den størrelse i
> gadedæk, der er forresten plads til en 120 eller 130/80/18 i bagsvingeren.

Prøv at se hos .eks dinmc.dk
http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?products_id=137 eller
http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?cPath=86_399_90&products_id=635

Jeg kører selv hele året på
http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?cPath=86_399_90&products_id=124
XT'en men det er måske for groft il hans smag ...

Btw så har jeg været rigtig godt tilfreds med Heidenau K58 - Godt nok kun i
12" men det har holdt godt og haft tilstrækkeligt med bid. Jeg ville ikke
være nervøs for at bestille et 18" af det fabrikat ...