Krav til syn
Fra : Tom Christensen

Dato : 16-01-07 00:01

Hej

En god ven har netop hentet en Yamaha Wild Star i Tyskland.
Den har blinklys er monteret i styr-enderne. til gengæld er der ingen
blinklys bagerst. Og vi diskuterer nu, hvor meget der skal "føres tilbage"
for at den kan gå igennem syn?

Har nogen erfaringer mht syn og krav til blinklys?
Hvor kan evt. man læse reglerne henne?

På forhånd tak.

Tom Christensen
XV 750

Fra : EK

Dato : 16-01-07 00:30

Tom Christensen <reenchri@nomailtiscali.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:45ac07a0$0$5755$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

det kan du her www.fstyr.dk

Fra : jane

Dato : 17-01-07 17:19

> Har nogen erfaringer mht syn og krav til blinklys?
> Hvor kan evt. man læse reglerne henne?
>
> På forhånd tak.

http://www.fstyr.dk/graphics/Synkron-Library/Faerdselsstyrelsen/Dok/Vejledninger/Syn_og_omsyn/kap06.pdf

Se Pkt 6.04.031,
stk (2)
afsnit C
hvor der står:
....at bagblinklygterne ikke må være anbragt mere end 0.40 m foran
motorcyklens bagerste punkt....

Mv
Jane

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-07 22:21

Hej

"jane" <246jane8@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> afsnit C
> hvor der står:
> ...at bagblinklygterne ikke må være anbragt mere end 0.40 m foran

Tusind tak. Det er jo klart nok.

mvh
Tom

Fra : Jan Bachman

Dato : 18-01-07 08:43

On Tue, 16 Jan 2007 00:00:39 +0100, "Tom Christensen"
<reenchri@nomailtiscali.dk> wrote:

>En god ven har netop hentet en Yamaha Wild Star i Tyskland.

Hvis din ven ikke ved det: Mange ejere af Wild Stars blev efteråret
kaldt til service pga. fejl i gearkassen. Det er visse nummerserier af
stelnummeret der er berørt. Har din ven fået noget af vide af sælger
om sagen? Ellers må han tage kontakt til Yamaha i Danmark for at høre
nærmere.

/Jan

Fra : Tom Christensen

Dato : 18-01-07 15:01

Hej Jan
"Jan Bachman" <jamen@davs.du> skrev i en meddelelse

> [...]
> stelnummeret der er berørt. Har din ven fået noget af vide af sælger
> om sagen? Ellers må han tage kontakt til Yamaha i Danmark for at høre

Tusind tak for din opmærksomhed.
Ja, han havde fået at vide af sælger, at den skal ændres i gearkassen.

Tom

Fra : B.M

Dato : 20-01-07 21:21

Hej Tom, min har det samme ,altså kun blink i styrender, og gik lige igennem
syn, uden en eneste anmærkning..Hilsen B.M.