Værktøj
Fra : mew2k

Dato : 13-01-07 13:35

Nogen der ved om de Bahco produkter Harald-Nyborg forhandler er ægte?

Jeg undres blot over prisen.

Hvem ved noget?

(Ja, det er til MC skru' - bare så det ikke bliver helt OT :)

Fra : Peter

Dato : 13-01-07 13:45

"mew2k" <gg@gg.gg> wrote in message
> Nogen der ved om de Bahco produkter Harald-Nyborg forhandler er ægte?
>
> Jeg undres blot over prisen.
>
> Hvem ved noget?

Jeg har købt adskillige Bahco produkter hos HN, og har ikke fundet noget som
helst der tyder på at det er kopier.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : mew2k

Dato : 13-01-07 13:56

> Jeg har købt adskillige Bahco produkter hos HN, og har ikke fundet noget
> som helst der tyder på at det er kopier.

Okay, jamen så ved jeg da godt hvor der skal bestilles værktøj fra.

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 16-01-07 18:51

kig når de af og til får enkelte dewalt produkter ind. Det er oftest halv
pris af andre byggemarkeder..

en tanke... det KUNNE jo være at de der råd&dåd mv der blomstrer op alle
steder måske har en ANELSE højere avance end HN

Fra : Hekto

Dato : 13-01-07 13:48

mew2k wrote:

> Nogen der ved om de Bahco produkter Harald-Nyborg forhandler er ægte?
>
> Jeg undres blot over prisen.
>
> Hvem ved noget?
>

> (Ja, det er til MC skru' - bare så det ikke bliver helt OT :)

Hvorfor skulle det være 'u-ægte'???? Det bliver vel efterhånden også stampet
ud i en svingpresse i Kina, så derfor falder priserne vel.
--

/Hekto
"Women are like elephants to me. I like to look at 'em, but I wouldn't want

Fra : mew2k

Dato : 13-01-07 13:55

> Hvorfor skulle det være 'u-ægte'???? Det bliver vel efterhånden også
> stampet
> ud i en svingpresse i Kina, så derfor falder priserne vel.

Ja det skulle man tro, men ikke destro mindre kan HN sælge stortset alle
Bahco produkter til den halve pris af vores lokale byggemarked. (10-4 kæde),
blot derfor min undren.

Fra : Peter

Dato : 13-01-07 13:57

> Ja det skulle man tro, men ikke destro mindre kan HN sælge stortset alle
> Bahco produkter til den halve pris af vores lokale byggemarked. (10-4
> kæde), blot derfor min undren.

Jeg undrer mig mere over de horrible priser i de "normale" byggemarkeder.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-01-07 23:09

"Peter" <fiktiv@invalid> skrev >
> Jeg undrer mig mere over de horrible priser i de "normale" byggemarkeder.

Ja, det undrer ikke, at disse butikker skyder op som paddehatte. Det er jo
rene guldgruber.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen