En adresse i Flensburg?
Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 08-01-07 21:22

Hejsa

Tror jeg har købt en MC i sydtyskland. Har aftalt at han faxer en kontrakt,
og at jeg smider et grusomt antal penge forud til gam.. Hmm, nå men det
skal prøves, og han er forhandler såeee..

Men - leveringsfirmaet han bruger kan kun levere til en specifik adresse i
tyskland og altså ikke ved den danske adresse. Han siger at andre danskere
han har solgt til, har fået lavet en aftale med en tankstation el.l.
De stiller bare cyklen, så der bør ikke være noget bøvl for dem, men
alligevel ikk

Nogen der har en adresse eller anden erfaring herom?

Fra : Ya-man

Dato : 08-01-07 22:46

"tom (cordoba sdi)" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> alligevel ikk
>

> Nogen der har en adresse eller anden erfaring herom?

Hej
Jeg er fornylig blevet den lykkelige ejer af en Honda NTV, købt i
sydtyskland, så jeg kender udmærket til den utryghed man havner i når man
bare synes det er for langt at køre 1000km efter en mc.

Jeg valgte derfor selv af denne grund at kontakte et transportfirma som
tilmed tilbyder at overdrage købssummen ved afhentningen af cyklen(koster
25? ekstra), samt transport til DK-fastland(læs jylland).
De kører til Danmark en gang om ugen og behandler cyklen nænsomt.
Firmaet er: www.zweiradtransport24.de

Jeg vil anbefale dig at du selv arrangerer transporten, og hvis sælger
afslår, så find en anden mc i superstand, som du evt ofrer nogle få tysinde
ekstra på, da afgiftsreglerne er indrettet sådan at man snyder sig selv hvis
ikke man køber en meget vedligeholdt mc med 1-2 ejere, få Km, servicebog og
absolut nul rust.

Mvh
Jens
NTV'en..Den bare kører og kører og k...........

Fra : Morten Dahl

Dato : 08-01-07 22:48

"tom (cordoba sdi)" <skodskod@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> el.l.
> De stiller bare cyklen, så der bør ikke være noget bøvl for dem, men

Jeg ville sku være ked af at få min "nye" mc leveret på en tankstation i
Flensburg... ville som min. selv være der ved levering..

Hvor langt væk kommer den da fra? jeg mener, hvorfor ikke selv køre ned at
hente den, eller få et dansk speditionsfirma til at levere den i DK.

--

Morten Dahl

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 09-01-07 22:37

> Jeg ville sku være ked af at få min "nye" mc leveret på en tankstation i
> Flensburg... ville som min. selv være der ved levering..

ok. jeg er sprunget fra og har fundet en nord for Hamburg til 500e mere. Så
tager jeg nok den

Fra : Morten Dahl

Dato : 09-01-07 23:58

> ok. jeg er sprunget fra og har fundet en nord for Hamburg til 500e mere.
> Så tager jeg nok den

jamen hvorfor så ikke selv køre ned efter den? jeg mener 500E plus det
transport kostede.. kan sku hurtigt dække en tur derned.

Hvor står MC´`n?

Send mig evt en mail på morten AT dahl PRIK mail PRIK dk

--

Morten Dahl

Fra : Dr. Enduro

Dato : 08-01-07 23:31

tom (cordoba sdi) skrev:
> [...]
> alligevel ikk
>

> Nogen der har en adresse eller anden erfaring herom?

Prøv evt. en mc-forhandler i Flensborg, f.eks.
http://www.brunos-moto.com/, de har også en dansktalende medarbejder.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Armand

Dato : 08-01-07 23:40

> [...]
> kontrakt, og at jeg smider et grusomt antal penge forud til gam.. Hmm, nå
> men det skal prøves, og han er forhandler såeee..

Hvorfra præcist, og hvortil, her i landet?

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 11-01-07 18:14

> Men - leveringsfirmaet han bruger kan kun levere til en specifik adresse i
> tyskland

Jeg har brugt vilstrans - det var valget endten at mødes dem ved grænsen
eller mod merpris at få den helt hjem. Jeg valgte det første (efter en
misforståelse - oprindeligt havde jeg forstået at de havde en kontakt ved
grænsen de kunne sætte den hos men dagen før ringede de og sagde imorgen
mellem 16 og 17)

Det fungerede nu også ok. Jeg kender andre der har ladet vilstrans kører
maskinen helt hjem - både i jylland og på sjælland