Hovedsikringens placering på en VFR 750 89~
Fra : mikkel_paulsen@hotma~

Dato : 07-01-07 19:10

Hej Gruppe
Jeg har brugt 1 time på at finde hovedsikringen på min viffer, er der
nogen som kan fortælle mig hvor den er placeret? der står ikke noget
om sikringen i manualen. Vil gerne have min mc iorden inden i morgen,
hader at køre på træde cykel!

Fra : MKS - 74

Dato : 07-01-07 19:22

On 7 Jan 2007 10:10:15 -0800, "mikkel_paulsen@hotmail.com"
<mikkel_paulsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>nogen som kan fortælle mig hvor den er placeret? der står ikke noget
>om sikringen i manualen. Vil gerne have min mc iorden inden i morgen,

Følg den positive (røde) ledning fra batteriet til magnetkontakten til
starteren - Der sidder den i (30A):

http://www.bike-parts.fr/pieces-promo-4667-13ML7G41-VFR750FK-1989-F__1800-.html

--
-Michael
Div. Aprilia RS250 og Honda CBR600+VF500-dele m.m. til salg på:

Fra : mikkel_paulsen@hotma~

Dato : 07-01-07 20:01

Wuhuu det er bare super, jeg går ned og kigger på det nu.

Fra : mikkel_paulsen@hotma~

Dato : 07-01-07 21:10

Den lever :) sprang igang efter ca 5 omdr
Tak for hjælpen!

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-01-07 21:14

Hej Mikkel.

>Den lever :) sprang igang efter ca 5 omdr
>Tak for hjælpen!

Tillykke
Jeg kan anbefale en alcolås på dit skrueskur.
Din MC vil føle sig mere tryg

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-01-07 21:28

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> Hej Mikkel.

> Tillykke
> Jeg kan anbefale en alcolås på dit skrueskur.
> Din MC vil føle sig mere tryg
>
> --
>
> Steen Gruby
> Suzuki XN85 Turbo
> Ducati Paso 750
> NSU MAX Special 1956
> NSU Super FOX 1958
> www.gruby.dk

Hmmm - ka såd'n alkolås oss stilles til at reagere ved negative værdier ?
Altså lissom: han har tænkt sig at drikke i dag
--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-01-07 21:33

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.uk> skrev i en meddelelse

> "Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Hmmm - ka såd'n alkolås oss stilles til at reagere ved negative
værdier ?
> Altså lissom: han har tænkt sig at drikke i dag

Det duer ikke, så kan man jo slet ikke komme ind i skrueskuret....

--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Armand

Dato : 08-01-07 01:52

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Jeg kan anbefale en alcolås på dit skrueskur.
> Din MC vil føle sig mere tryg

GRILL

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-01-07 21:46

<mikkel_paulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>Den lever :) sprang igang efter ca 5 omdr
>Tak for hjælpen!

heldige satan

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : mikkel_paulsen@hotma~

Dato : 08-01-07 02:03

hehe min cykel står altid med nøgler alligevel så jeg køber to.