Moto Guzzi Museet i Mandello
Fra : edvard korsbæk

Dato : 06-01-07 15:10

Er der nogen af de alvidende medlemmer her på siden der kan fortælle mig
hvornår der er åbent der?

Vi skal rundt i Alperne i Kristi Himmelfarts ferien, og et kig ind her kunne
være en god ide.

Med venlig hilsen

Edvard Korsbæk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 06-01-07 15:24

edvard korsbæk skrev den 06 jan 2007 i

Fra: http://www.motoguzzi.it/museo.asp?lin=eng :

Opening times :
monday to friday: 15.00 – 16.00;
free entry; guided tours.

E-mail : museo@motoguzzi.it
Telephone: +39 0341 709111
Fax +39 0341 709346

Please contact the Museum beforehand to arrange guided group visits at times
and dates on which the museum is not normally open.

God fornøjelse, tager I en guidet tur på museet (anbefales) får I brug for
tolk hvis man skal forstå hvad han siger, men han er underholdende alligevel.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Hekto

Dato : 07-01-07 00:09

edvard korsbæk wrote:

> dk.fritid.motorcykel
> Er der nogen af de alvidende medlemmer her på siden der kan fortælle mig
> hvornår der er åbent der?

Hold da op!!!??? ... har MG et museum??? De har da altid set sådan ud? Er
der lavet noget om siden 1922???

--

/Hekto
"Women are like elephants to me. I like to look at 'em, but I wouldn't want

Fra : Armand

Dato : 07-01-07 01:41

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxrot-13> skrev i en meddelelse

> Hold da op!!!??? ... har MG et museum??? De har da altid set sådan ud? Er
> der lavet noget om siden 1922???

Spild af matrikel - Når nu de har deres allesteds forekommende rullende
museums-udstilling at leve på

--
Armand.

Fra : Jens. B. Rasmussen

Dato : 07-01-07 13:06

"Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in message

> "Hekto" <urxgb@urxgb.qxrot-13> skrev i en meddelelse

> Spild af matrikel - Når nu de har deres allesteds forekommende rullende
> [...]

altså grunden til at de har åbningstider på deres museum er jo nok snarere
at de tager skiltet med slagsudstilling ned og sætter museum op i stedet :D

--

Jens B. R.
RF900

Fra : Andersen [3650]

Dato : 07-01-07 16:00

"Jens. B. Rasmussen" <rf900@email.danmark> skrev i en meddelelse
> altså grunden til at de har åbningstider på deres museum er jo nok snarere
> at de tager skiltet med slagsudstilling ned og sætter museum op i stedet
> :D

Det er sjældent at salg felj giver bare lidt sjov, men du forstår at
underholde