Louis 2007 kataloget - kan det ikke hentes~
Fra : Jacob

Dato : 06-01-07 13:04

Hej

Har været omkring www.louis.de for at downloade hele det nye katalog 2007.
Det kan man åbenbart ikke denne gang.

Det er kun muligt at hente siderne enkeltvis og ikke som et helt katalog der
kan bladres i.
Dette har ellers været muligt de andre åe.

Tager jeg fejl?
....hvis ikke, så skriv lige en manual så jeg kan komme rigtig gennem Louis´s
hjemmeside, til det sted hvor jeg kan downloade hele kataloget.

Jacob

Fra : Armand

Dato : 06-01-07 15:51

"Jacob" <bocaj53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kan bladres i.
> Dette har ellers været muligt de andre åe.

Hvad er problemet, medmindre du sidder med en 28k-modemopkobling - Det kan
da næsten ikke være hurtigere at bladre i downloadede sider i forhold til at
søge i online-kataloget :-/

Ellers er der muligheden for at sætte et flueben i "katalog mitsenden" ved
førstkommende net-køb og derved få hardcopy'en at bladre i istedet!

--
Armand.

Fra : brobaek

Dato : 07-01-07 00:58

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ellers er der muligheden for at sætte et flueben i "katalog mitsenden" ved
> førstkommende net-køb og derved få hardcopy'en at bladre i istedet!

Jo, fordi normalt kan man bare "page-down" igennem pdf'en. Nu skal man vente
3-5 sekunder på at hver side loader før man gør videre... Temmelig træls!

/martin

Fra : Martin Sørensen

Dato : 07-01-07 01:09

> Ellers er der muligheden for at sætte et flueben i "katalog
> mitsenden" ved førstkommende net-køb og derved få hardcopy'en at
> bladre i istedet!

Det har jeg forsøgt de sidste tre gange jeg har købt ved dem, men det gider
de altså ikke..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 07-01-07 01:45

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det har jeg forsøgt de sidste tre gange jeg har købt ved dem, men det
> gider de altså ikke..

Sært!
Jeg får da mine på den måde, bortset fra at jeg alligevel hamstrer de større
(end tilsendte) kataloger når jeg er on location i filialerne eller på
udstillinger (á HMT), og således også får Louis og HG (som er blevet
sørgeligt emne-opdelt i flere tynde kataloger) på hylden!

--
Armand.

Fra : Jakob

Dato : 08-01-07 11:37

Jacob wrote:
> ...hvis ikke, så skriv lige en manual så jeg kan komme rigtig gennem Louis´s
> hjemmeside, til det sted hvor jeg kan downloade hele kataloget.

Jeg vil gætte på at det er den her:
http://pdfkatalog1.louis.de/pdf/Louis_2007.pdf (+200MB)

--
Jakob, 748SP+749S