Powercomander
Fra : Kim Hansen

Dato : 03-01-07 14:13

Hvor køber man en powercomander billigst?
Her hjemme kst den 2800.-, men det må kunne
findes billigere.
Og hvor er det bedst at få den rullet ind her på Fyn.
Er det Karsten hos midtfyns mcservice.
Det mener jeg at have læst engang.

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

DL 650 Vstrom
TS 185 ES

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-01-07 14:25

> Og hvor er det bedst at få den rullet ind her på Fyn.
> Er det Karsten hos midtfyns mcservice.
> Det mener jeg at have læst engang.

Karsten har styr på det, men Kim Philip hos Jan O i Middelfart har også, han
lavede min FZ6s, og har også gode erfaringer med Bo ude ved MP i Odense, han
fik min CBR1000F til at trille ganske godt.

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125LC ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-07 17:30

"Kim Hansen" <kshfjern@postzone.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Her hjemme kst den 2800.-, men det må kunne
> findes billigere.
> Og hvor er det bedst at få den rullet ind her på Fyn.

De findes på Ebay billigere, men hvis du feks. vil have Karsten til at rulle
den ind, så kunne det være du skulle høre ham om en samlet pris og en pris
for kun selve rulningen. Jeg kan ikke forstille mig andet end at rulningen
bliver billiger, hvis du også køber powercommanderen hos ham.
Sådan vil jeg se på det, i hvertfald.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Kim Hansen

Dato : 03-01-07 17:40

..

> [...]
>for kun selve rulningen. Jeg kan ikke forstille mig andet end at rulningen
>bliver billiger, hvis du også køber powercommanderen hos ham.

Det er ham jeg har fået prisen af, og han regner med at montering og
rulning kst 2000.-
Så det bliver 4800.-
Er det dyrt?
Det bliver måske med to "mapping" så jeg selv kan skifte mellem
åben potte og med db-killer i hvis der er forskel

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-01-07 19:13

> Det er ham jeg har fået prisen af, og han regner med at montering og
> rulning kst 2000.-
> Så det bliver 4800.-
> Er det dyrt?

Jeg gav 1600,- for rulning af min FZ6S, monterede selv powercommander, det
er 1 år siden, så prisen virker fair nok.

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11