Statistik - dk.fritid.motorcykel
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-12-06 14:44

Sgu da smart man kan se det:
http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1096

Og en overall 3. plads for mest aktive gruppe:
http://news.frostbyte.dk/2006/index.phtml

Godt nytår!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Bongo

Dato : 31-12-06 16:15

> Godt nytår!

Tak i lige måde.

Smart nok, men jeg tager det med et gran salt. F.eks. har jeg med garanti
aldrig haft et indlæg i dk.sport.cykling, og jeg tvivler på at jeg nogen
sinde får det. :)

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 31-12-06 16:43

Bongo skrev den 31 dec 2006 i

> Smart nok, men jeg tager det med et gran salt. F.eks. har jeg med garanti
> aldrig haft et indlæg i dk.sport.cykling, og jeg tvivler på at jeg nogen
> sinde får det. :)

Det er nok fordi der inden dit indlæg kom på skete en krydspostning?
Dato: To. 7 Sep. 2006 16:59 i tråden "Sammenstød cylist/mcist"

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Bongo

Dato : 31-12-06 17:13

> Det er nok fordi der inden dit indlæg kom på skete en krydspostning?
> Dato: To. 7 Sep. 2006 16:59 i tråden "Sammenstød cylist/mcist"

Oh, selvfølgelig. Jeg kan godt huske den tråd.

Fra : J.C.Kløve

Dato : 31-12-06 16:42

On 31 Dec., 14:43, "Aragorn Elessar" <Aragor...@gmail.com> wrote:
> Sgu da smart man kan se det:http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1096

> [...]

hmm jo det er smart, men med forskellige udbydere / adresser så
registreres man som forskellige forfattere (Kim m.f. er registreret
flere gange :-/

Godt NYT År Til alle

--
Dun@nt

Fra : Eg Egemarke

Dato : 07-01-07 00:00

Jeeezuz Bo Warming har lavet ikke mindre en 33 indlæg om DAGEN.........

Godt han ikke kører Mc, specielt når man har læst nogen af hans indlæg

MvH Eg

Fra : Dr. Enduro

Dato : 07-01-07 16:26

Eg Egemarke skrev:
> Jeeezuz Bo Warming har lavet ikke mindre en 33 indlæg om DAGEN.........
>
> Godt han ikke kører Mc, specielt når man har læst nogen af hans indlæg
>
> MvH Eg

Tror jeg har læst noget om ham i avisen eller et eller andet sted, så
vidt jeg husker er han udelukket mange steder og skriver i stedet under
pseudonym, så måske skriver han i virkeligheden 40-50 stykker om dagen...

En forsker fra Ålborg Universitet har lavet en hel hjemmeside om ham,
det er spas: http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Bongo

Dato : 07-01-07 17:34

> Godt han ikke kører Mc, specielt når man har læst nogen af hans indlæg

Det ville han nok ikke overleve længe da han altid er i opposition til
almindelig fornuft.

Fra : flopper

Dato : 07-01-07 18:29

Bongo formulerede spørgsmålet:

> Det ville han nok ikke overleve længe da han altid er i opposition til
> almindelig fornuft.

jeg sad også og overvejede et eller andet med venstrekørsel på trods af
extrem højredrejning, men den kræver vist lidt mere overvejels før den
er sjov.

Flopper
(der er lidt langsom mht ordspil(d)skonstruktion)