Hvordan aflastes dæk på Intruder 1400 ved ~
Fra : Ih

Dato : 30-12-06 20:22

Hej
Det er første vinter jeg har denne cykel og den står jo kun på skråfod.
Bundkaret stikker nedenfor rammen, så jeg kan ikke bare sætte den oven på
noget.

Hvordan gør I? (der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken alt
for mange gange *S*)

Fra : C. Caspersen

Dato : 30-12-06 20:35

"Ih" <habit@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan gør I? (der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken
> alt for mange gange *S*)

Bruger en mc-lift fra Biltema til 699,- ?

/Caspersen

Fra : Ih

Dato : 30-12-06 20:43

Så må du gerne komme med detaljer, for med lige præcist denne lift, kan jeg
ihvertfald ikke se, hvordan det skal kunne lade sig gøre. Har derfor
afleveret liften igen. På en gammeldags opbygget mc dur den uden tvivl.

Forklar venligst...Måske har jeg overset noget?

Fra : Jan A Jensen

Dato : 30-12-06 20:42

> [...]
> noget.
>
> Hvordan gør I? (der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken

jeg bruger en minilift: http://www.mccom.dk/index-filer/Page420.htm
Og jeg har også en intruder

--
Jan A Jensen.
http://www.mccustomclubaalborg.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-12-06 21:15

"Ih" <habit@mail.dk> writes:

> Hvordan gør I? (der er jo ingen grund til at opfinde den dybe
> tallerken alt for mange gange *S*)

Ikke en pind, medmindre den kommer i vejen for kammeraten jeg netop
har smidt cyklen til opstaldning hos

Men er du bekymret, så pump dækkene lidt ekstra (måske lidt under
max. der er nævnt på siden?) og flyt den 10 cm hver 2-3-4 uger.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 00:37

> Hvordan gør I? (der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken
> alt
> for mange gange *S*)

Rul den 10 cm en gang om måneden (eller lade være med at gøre noget.)

Allan
(Som mener at vinteropbevaring kan blive en unødig videnskab)

Fra : Jan A Jensen

Dato : 31-12-06 10:13

> Rul den 10 cm en gang om måneden (eller lade være med at gøre noget.)
>
> Allan
> (Som mener at vinteropbevaring kan blive en unødig videnskab)

ved at hæve den så den kun lige rører jorden så slipper man for at trille
rundt med "dyret"
og for mit vedkomne er der ikke så meget plads til at trille på.. har bygget
et skur på 10 cm2 til 2 motorcykler.
http://edbdoktor.homepage.dk/m109/Photo-0008.html

Fra : flopper

Dato : 31-12-06 10:31

> og for mit vedkomne er der ikke så meget plads til at trille på.. har bygget
> et skur på 10 cm2 til 2 motorcykler.
> http://edbdoktor.homepage.dk/m109/Photo-0008.html

det giver helt ny mening til begrebet "minimotorcykler!" :D

flopper
matematiklærer

Fra : flopper

Dato : 31-12-06 10:36

flopper formulerede spørgsmålet:

> det giver helt ny mening til begrebet "minimotorcykler!" :D
>
> flopper
> matematiklærer

eller er det "fars legetøj" vi taler om ?

Fra : Jan A Jensen

Dato : 31-12-06 17:06

> eller er det "fars legetøj" vi taler om ?

Det må jeg vist svare ja til

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-12-06 12:12

Jan A Jensen wrote:

> [...]
> rundt med "dyret"
> og for mit vedkomne er der ikke så meget plads til at trille på.. har bygget

Øj. Jeg klarer mig med 5m2, og jeg havde dat tænkt at der skulle være 3
MC'er hvis det bliver vinter - foruden bilens tagboks, sommerhjul og
havemøblerne. Tilgængelige tagbjælker er nu en god ting (ikke at jeg
ville hejse en intuder op i dem, men til havemøblerne er de fine)

--
vh
Torben

Fra : M.C. Intrudersen

Dato : 31-12-06 13:24

Tak for de mange gode svar....

Er stadig modtagelig for gode alternativer.

Den liftforhandler som Jan refererede til har mange interessante. Jeg har
tidligere overvejet Hein-Gericke´s front-, kronrørs og bagløftere, som
mc-com også viser på hjemmesiden. Umiddelbart virker de ret smarte, men mon
de dur til Intruderen og er de tilstrækkeligt stabile - Intruderen er jo
ikke ligefrem nogen letvægter! *SSS*

Fra : Jan A Jensen

Dato : 31-12-06 17:09

> [...]
> havemøblerne. Tilgængelige tagbjælker er nu en god ting (ikke at jeg ville
> hejse en intuder op i dem, men til havemøblerne er de fine)

OKAY.!!!
Ja så kan jeg da godt se at jeg nærmest svømmer i alt det plads jeg har i
mit lille skur

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-01-07 13:10

Jan A Jensen skrev den 31 dec 2006 i

-

> OKAY.!!!
> Ja så kan jeg da godt se at jeg nærmest svømmer i alt det plads jeg har
> i mit lille skur

Ja, 10cm2 må da være det rene slaraffenland
Godt nytår!

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen