pgo t rex
Fra : Dorthe

Dato : 05-02-07 19:46

hej
jeg kom køreren med fuld skruge ud af vejen og pludselig blev der meget
stille
den har ikke sat sig
den tænder
og den der vakum hane på benzinen virker
men den vil ikke starte
for 15-20 ar siden kunne jeg splitte og samle en yamaha 4gear i blinde men
det her er lidt for mroderne
hilsen brian

Fra : smw

Dato : 06-02-07 01:00

er ikke sikker men det kan godt være din menbran

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 06-02-07 09:40

Hej Brian!

Har du sprit i benzinen?
Er der komperssion på cylinderen?

Min tidligere T-rex "spiste" en gang en låsering til krydspinden, hvilket
medførte en pludselig død. Her var der også Vakuum på benzinhanen, og ingen
fastlåste stempel.
Kunne du splitte en Yamaha ad, og få den til at kører igen, i de "gode gamle
knallertdage", kan du også splitte en T-rex ad. Det er såmænd ikke så svært,
af med blæserskjoldet, af med topstykket, så kan du få en finger ned i
cylinderen og mærke om der er sket noget. Hvis Cylinderen er ridset, så af
med udstødningen og træk cylinderen af.
Hvis du når dertil, så køb IKKE en nyt cylinderkit hos T-hansen, giv heller
et par hundrede mere hos cykelhandleren, det bliver du mere tilfreds med.

Hilsen
Kurt, der i slut60'erne rodede med knallert, og nu igen.........

Fra : Dorthe

Dato : 06-02-07 12:39

har brugt hele formiddagen cylinder stempel er ok og ret nyt da jeg brækkede
boltene af ve udstødniningen og der efter måtte smader cyl for at fo den af
da støtte boltende var vokset et par nr eller 3 der "hvor der handeles"
har ad skildt næsten alt karborato blæst i gemmen og flyder ventil virker
menbranen ser osse fin ud den tænder osse men selv om at den kører på
selvstartern længe "for længe er osse død" får den ikke noget bens tænd
rørert er helt tør.
men nu kan den stå og tænke over det til weekenden