Diverse Neos/Scooter begynder spørgmål
Fra : Jan Holm

Dato : 21-01-07 01:43

Hej

Så er jeg blevet den lykkelige ejer at et rigtig godt
tilbud på Neos fra 2000. Det er min første scooter som
skal agere alternativ til bil nr2.

Har skimtet intstruktionsbogen igennem, men den er ikke
specielt brugbar.

Virker det ? = Godt for dig
Virker det ikke ? = Kør på Yamaha autoriseret værksted asap

Jeg plejer at skifte alle vædsker på mine nye køretøjer,
så ved jeg hvad der er på og at der er nok. Men hvor mange
ting er der på sådan en Neos udover benzin og olie. Bremse,
gearkasse, kæde ect ?

Så skal den nok stilles lidt i tomgangen, den har det med
at gå ud når man slipper gassen og den falder til ro. Er det
noget man selv justere og i så fald hvor sidder skruen ?

Og så skal jeg have skiftet håndtag. Har prøvet at rykket
lidt i dem men de sidder ret godt fast. Hvad er tricket
til at afmontere dem ?

Det var vist første omgang, der kommer sikkert flere de næste
par dage.

Mvh
Jan

Fra : Spang

Dato : 23-01-07 03:30

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev

[SNIP] en masse om Neo's

Hej Jan

Jeg må varmt anbefale dig at glemme alt om denne
NG. Den er "ok", men vil du ha' fat i hardcore-folk, så
check ind på www.billig-scooter.dk

Her vil du finde flere indlæg om Neo's, bl.a. tomgangs-
justering m.m.

Ellers bare spørg, de er hardcore!

Spang

Fra : Jan Holm

Dato : 23-01-07 09:04

Spang wrote:
> [...]
> check ind på www.billig-scooter.dk
> Her vil du finde flere indlæg om Neo's, bl.a. tomgangs-

Der virker ret dødt herinde - jeg prøver at tjecke dit
link.

Mvh
Jan