lugt fra fyret ?
Fra : johny møller

Dato : 06-02-07 21:48

Hejsa.

Vi har i dag lagt mærke til at vores fyr lugter, som om den ikke kan komme
af med røgen, har været ude og se på skorstenen, og der kommer røg op af.
Jeg har haft det nederste dæksel af på skorstenen, da den kunne være rokket
af,men heller ikke noget der.

Er der nogen der ved hvad det kan være.

mvh
johny
ps Får service på fyret på Fredag.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 07-02-07 00:35

"johny møller" <hauge@vip.cybercity.dk> skrev>
> Er der nogen der ved hvad det kan være.
>
> mvh
> johny
> ps Får service på fyret på Fredag.

Ja, eller dine arvinger gør.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : johny møller

Dato : 07-02-07 19:25

Hejsa.

HMMm..

Jeg ved ikke hvorfor fyret begyndte at lugte, men nu er der ikke noget at
bemærke.
ved ikke hvad det kan være.

Har snakket med flere på arbejdet i dag, som også har oliefyr, de oplever
det også nogle gange.

Fra : Stefan

Dato : 08-02-07 19:08

> Har snakket med flere på arbejdet i dag, som også har oliefyr, de oplever
> det også nogle gange.

Vind og vejrforhold velsagtens.

Stef

Fra : johny møller

Dato : 08-02-07 21:36

hejsa.

bedre svar end det første :)

Vi har i dag slukket for fyret da det blev ved.
har snakket med service manden,og det får han lavet.
mvh
johny

Fra : Stefan

Dato : 08-02-07 22:16

> bedre svar end det første :)

Jeg har fastbrændsel, mængden at træk i skorstenen, er i disse dage meget
forskellig, igår var der jo næsten ingen vind og frost. Så igår var det et
bøvl at få det ordentligt igang, idag ingen prob.

Stef