Valuta med til mallorca?
Fra : Gitte Larsen

Dato : 28-06-01 23:31

Jeg har brug for et par gode råd....

Når man ikke har et Visakort, hvad vil I så anbefale når vi skal til Mallorca?

Skal vi veksle hjemmefra? i banken, eller?
Kan det betale sig at bestille valuta i flyet?
Premiair?
De tilbyder valuta uden gebyr, men er det nu også til billigste kurs, eller?

Hvad med DKK eller måske rejsecheck?

Jeg er helt på bar bund, og vil sætte pris på nogle gode fif, inden afrejse i næste weekend.

Gitte Larsen

Fra : Jetpool

Dato : 29-06-01 00:41

Jeg brugte visa/dankort, mine forældre vekslede der nede, men som regel kan
man veksle ved guiderne, mod et gebyr, jeg ved at kursen i flyet er højere
end i bankerne, så det med at ikke betaler gebyr passer ikke, det er i den
højere kurs, det andet lyder jo fint. Jeg ville veksle dernede.
Mvh
Linda

Gitte Larsen <gitte-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BaO_6.545$Sg5.16280@news.get2net.dk...

Fra : PC

Dato : 29-06-01 07:17

Jeg ved ikke hvad der bedst kan betale sig - men jeg ved at du skal have
rigelig med penge med. Vi var der forrige sommer og der var kanondyrt
dernede.

God ferie

Helle

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-06-01 11:25

On Fri, 29 Jun 2001 00:30:34 +0200, "Gitte Larsen"
<gitte-larsen@get2net.dk> wrote:

>Jeg har brug for et par gode råd....
>
>Når man ikke har et Visakort, hvad vil I så anbefale når vi skal til Mallorca?

Du kan veksle masser af steder dernede til meget skiftende kurser og
gebyrer.

Det er nu smart nok med et Visa kort da du har mere sikkerhed med et
kort. Har du et Dankort i forvejen kan du jo bare få det konverteret.
Men ellers kan du sagtens tage kr. med til Spanien - eller veksle
psetas herhjemmefra.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Ole

Dato : 29-06-01 21:00

Bor i HT-området tag ind på Nørreport og veksle i x-change.dk
Jeg er vip-kunde og får valutaen meget meget billigere end andre også
gebyrfrit