Ejerskifte forsikring
Fra : Kasper

Dato : 31-01-07 20:53

Hej

Nogle der har erfaringer med Nyboligs ejerskifte forsikring og topdanmarks..
der er begge tale om den udvidede til ca samme pris ?

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-07 21:25

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogle der har erfaringer med Nyboligs ejerskifte forsikring og
> topdanmarks.. der er begge tale om den udvidede til ca samme pris ?
>
> Kasper

Tjae... jeg tegnede en gennem nybolig og faldt over en kloak som var
ulovligt udført (og det gav alvorlige problemer), men nykredits forsikring
dækkede kun indenfor soklen, såe...
/Tommy

Fra : Kasper

Dato : 31-01-07 21:39

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> wrote in message

> [...]
>
> Tjae... jeg tegnede en gennem nybolig og faldt over en kloak som var
> ulovligt udført (og det gav alvorlige problemer), men nykredits forsikring

I deres udvidede mener jeg bestemt der står at det gælder hele grunden, mens
basis kun dækker i huset

Kasper

Fra : kiwi.louise

Dato : 02-02-07 09:37

Hej Kasper

Vi har selv tegnet en udvidet i Topdanmark, og efter min mening er de
ikke noget værd,Vi har fundet mange små fejl i vores hus bl.a også
kloakken som har bagfald mellem 2 brønde og drænet er knust så vandet
ikke er væk, men Topdanmark dækker kun røret med tilbagefald, og alt
det andet vil de ikke betale, så efter min mening er den udvidede alt
for dyr.Der er jo også selvrisikoen på 11000 kr

Fra : Kasper

Dato : 02-02-07 19:20

"kiwi.louise" <kiwi.louise@jubii.dk> wrote in message
[...]

Der er en selvrisiko på 30.000 på den ikke udvidede :(

Kasper

Fra : kiwi.louise

Dato : 04-02-07 11:36

> Hej
>
> Der er en selvrisiko på 30.000 på den ikke udvidede :(
>
> Kasper

Okay det gjorde jo bare det hele meget værre.Det er altså nogle år
siden vi lavede den, og det er jo nok ikke blevet billegere.

MVH louise