Badkar
Fra : BT

Dato : 31-01-07 17:28

Konen vil gerne have den mulighed for at kunne tage sig et kar-bad en gang
imellem.
Jeg mindes så at jeg så et kar, som var af helstøbt plastik, i Bilka engang.
Men den har de åbenbart ikke mere..

Er der nogen som ved hvor man kan få dem henne idag??

/BRian

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 01-02-07 18:15

Ja man skal ikke ofre meget på konen

Fra : BT

Dato : 01-02-07 19:29

"STIG RASMUSSEN" <dorthe.b.rasmussen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ja man skal ikke ofre meget på konen

Det har nu ikke noget med at "ofre" for meget på konen..
Det har noget at gøre med, at jeg ikke gider at lave ny badeværelse, når vi
fik det gjort for 5 år siden..

Så hellere noget der kan trækkes frem og tilbage

/Brian

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 01-02-07 20:24

Det jeg forsøger at fortælle dig er at lige pludselig ligger din søde kone
og roder rundt på gulvet fordi badekarret er ustabilt på grund af for lille
vægt, prøv at se efter et til over 3000,00 af metalplade.

Fra : BT

Dato : 01-02-07 21:14

> Det jeg forsøger at fortælle dig er at lige pludselig ligger din søde kone
> og roder rundt på gulvet fordi badekarret er ustabilt på grund af for
> lille vægt, prøv at se efter et til over 3000,00 af metalplade.
Det er nu ikke prisen som er spørgsmålet..
Det er nok mere mig som ikke har forklaret mig ordenligt.
Den type jeg søger, er af helstøbt plast. Både med sider og det hele..
Den vi så ude i Bilka den gang, lignede plasten mest materet glas.. Altså
sådan lidt mælkehvidt.
Den havde samme størelse som et alm badekar, hvor man kan ligge ned i.
(Omkring 180)

/Brian

Fra : Max

Dato : 01-02-07 21:30

Hej Brian

> Jeg mindes så at jeg så et kar, som var af helstøbt plastik, i Bilka
> engang. Men den har de åbenbart ikke mere..

Der sælges mange fritstående badekar rundt omkring, ligeledes
er gamle franske zinkbadekar blevet en stor handelsartikel i
danmark. Et plast som du nævner har jeg aldrig set, men det
kunne faktisk være interesant hvis det findes, jeg kunne da
godt forestille mig at have et stående til at bruge i haven når
vejret tillader det.

--
Mvh Max

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-02-07 22:40

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> writes:

> [...]
> kunne faktisk være interesant hvis det findes, jeg kunne da
> godt forestille mig at have et stående til at bruge i haven når

Det findes skam. Der står et ude i mit badeværelse.

Det er et siddebadekar, købt for 500 kroner en tirsdag aften, leveret
med PostDanmark torsdag aften og straks taget i brug. Det blev købt
gennem en hjemmeside, der vist nok hed huha.dk, men jeg er ikke helt
sikker. Det er efterhånden tre år siden.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Max

Dato : 01-02-07 23:14

Hej Trine

> [...]
> gennem en hjemmeside, der vist nok hed huha.dk, men jeg er ikke helt
> sikker. Det er efterhånden tre år siden.

Firmaet huha.dk eksistere vidst ikke mere, men badekaret
er måske lavet af dem her http://www.bonarplastics.com/landing

--
Mvh Max

Fra : STIG RASMUSSEN