vindues pudser værktøj ?
Fra : M.Hansen

Dato : 30-01-07 11:23

Jeg har ledt, men kan ikke finde hvad jeg skal bruge, derfor denne bøn til
gruppen.
Hvor køber man det "værktøj" som en rigtig vindues-pudser bruger?

På forhånd tak.

mvh
mh

Fra : Max

Dato : 30-01-07 11:35

Hej M.Hansen

> Hvor køber man det "værktøj" som en rigtig vindues-pudser bruger?

Nu aner jeg jo ikke hvor du bor, men man kan jo spørge en
når man møder dem på gaden.

Mvh Max

Fra : M.Hansen

Dato : 30-01-07 12:01

"Max" < skrev i en meddelelse ...
> Nu aner jeg jo ikke hvor du bor, men man kan jo spørge en
> når man møder dem på gaden.

Hej Max, hvis man nu ikke LIGE spø'r "en af dem man møder på gaden" - så
kunne det være rart hvis der var nogen der solgte, eller vidste om der var
nogle der solgte dette på nettet evt.

mvh
mh

Fra : Max

Dato : 30-01-07 12:10
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 30-01-07 22:20

> Hej Max, hvis man nu ikke LIGE spø'r "en af dem man møder på gaden" - så
> kunne det være rart hvis der var nogen der solgte, eller vidste om der var
> nogle der solgte dette på nettet evt.

Virena har udstyret - ligger i Brøndby, Frederiksberg, Næstved og sikkert et
par steder mere.

Mvh Maria

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-07 19:26

> Hvor køber man det "værktøj" som en rigtig vindues-pudser bruger?

Århus totalrengøring...
http://www.aatr.dk/htmfiler/profil.htm

Jan

Fra : Stig Johansen

Dato : 31-01-07 06:57

M.Hansen wrote:

> Jeg har ledt, men kan ikke finde hvad jeg skal bruge, derfor denne bøn til
> gruppen.
> Hvor køber man det "værktøj" som en rigtig vindues-pudser bruger?

Jeg ved ikke hvad du mener med 'rigtig' vinduespudser.
Skal du selv starte op?
Skraberen er det vigtigste, og de kan fås hos Carl ras:
<http://www.carl-ras.dk/e-handelskatalog/haveredskaber/boersterogskrabere/vinduesskraberspeed/>

Stig Johansen

Fra : M.Hansen

Dato : 31-01-07 07:47

"Stig Johansen" skrev bl.a. i en meddelelse...

> Skal du selv starte op?

Hvis talentet er der, så er det lidt planen. Min kæreste syn's det er alle
tiders idé (?) .....

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 02-02-07 20:08

Silvan har en skraber der ligner den professionelle. Jeg har en derfra og
den virker rigtigt godt.
/Mads

Fra : Ole Jensen

Dato : 03-02-07 20:29

"Mads Kristiansen" <madsk.fjernes.@webspeed.dk> wrote:

> Silvan har en skraber der ligner den professionelle. Jeg har en derfra og
> den virker rigtigt godt.
> /Mads

Og til den kan man også købe gummi i meterstykker, så den kan skiftes.

Og jeg mener profferne bruger denne formel til vaskevand, jeg gør i
hvert fald, og den virker fortræffeligt:

Varmt vand - ca. 5 l
3-dobbelt salmiak - et par dl
Nogel få dråber opvaskemiddel

--
mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Kombisav / Dekupørsav / Billedrammer / Træarbejder / m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm

Fra : Mureren

Dato : 04-02-07 06:17

> Varmt vand - ca. 5 l
> 3-dobbelt salmiak - et par dl
> Nogel få dråber opvaskemiddel

Og hvis du putter sprit i (ca. en dl. til den blanding du har der tror jeg,
måske mere!), så stinker det heller ikke nær så slemt.
Spritten "binder" salmiakken til vandet, så det ikke fordamper/lugter så
slemt.

Mvh.
Mureren
(der hader at vaske vinduer!)