Klar eller hvidpigmenteret lak
Fra : jenny og søren

Dato : 29-01-07 17:24

Hej

Vi planlægger at sætte en ny trappe (kvartsvings trappe med 13 trin) i vores
hus, men er i tvivl om hvilken farve lak trinene skal have og sætter derfor
pris på input fra nyhedsgruppen.

Trappetrinnene bliver af asketræ. Det samme gør sig gældende for håndlisten.
Balystre og mægler males hvide (fra fabrikken). Trin får 2 x mat lak fra
fabrikken, men skal det være klar eller hvidpigmenteret lak?

Gode råd modtages med glæde.

Med venlig hilsen

Jenny

Jenny & Søren
Skovsgaard
9460 Brovst

E-mail: jennyogco@mail.dk
Tlf. 98 13 70 04/23 83 38 11

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : marlene

Dato : 31-01-07 17:00

.. Trin får 2 x mat lak fra
> fabrikken, men skal det være klar eller hvidpigmenteret lak?
>
> Gode råd modtages med glæde.
>
> Med venlig hilsen
>
> Jenny
>
> synes du skal vælge hvid lak.
den gulner, men ikke så hurtig som den uden pigment.
men det er en smagssag