Fugtskjolder på bøgebord
Fra : tidemann

Dato : 28-01-07 15:32

Jeg har et lakeret bøgebord, desværre fyldt med hvide fugtskjolder! Jeg har
fundet dette råd, er der nogen der har erfaring med/prøvet det:
http://ekstrabladet.dk/forbrug/det_ekstra_leth/article257874.ece

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-07 08:30

tidemann wrote:
> Jeg har et lakeret bøgebord, desværre fyldt med hvide fugtskjolder!
> Jeg har fundet dette råd, er der nogen der har erfaring med/prøvet
> det: http://ekstrabladet.dk/forbrug/det_ekstra_leth/article257874.ece

De har taget ideen fra Teknologisk Instituts "Polerebogen" fra 1933. Den er
god nok.

Stig Bang-Mortensen

Fra : tidemann

Dato : 04-02-07 10:34

Stig Bang-Mortensen wrote:

> De har taget ideen fra Teknologisk Instituts "Polerebogen" fra 1933. Den
> er god nok.

Tak,
Jeg må i gang med arbejdet..................