Træpiller
Fra : Kasper

Dato : 27-01-07 12:48

Hej

Er der nogler der har nogle links til billi træpiller omkring grænsen på
tysk side ?

Kan selv afhente dem

Kasper

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 27-01-07 16:30

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogler der har nogle links til billi træpiller omkring grænsen på
> tysk side ?
>
> Kan selv afhente dem

Jeg vil tro det er meget begrænset hvad der kan spares, da der ingen afgift
er på pillerne herhjemme. Og den tyske moms nærmer sig den danske.
Hilsen Matthias

Fra : Kasper

Dato : 27-01-07 16:32

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> wrote in message

> [...]
>>
> Jeg vil tro det er meget begrænset hvad der kan spares, da der ingen
> afgift er på pillerne herhjemme. Og den tyske moms nærmer sig den danske.

Hej

Momsen er ved stadig 6% forskel...

Og jeg er i tyskland hver dag...

Kasper

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 27-01-07 17:56

> Hej
>
> Momsen er ved stadig 6% forskel...
>
> Og jeg er i tyskland hver dag...

Jeg har endnu ikke set nogen annoncere med piller i Tyskland. Mon ikke det
netop skyldes den lille momsforskel?
Hilsen Matthias

Fra : Lasse T

Dato : 27-01-07 20:31

> Er der nogler der har nogle links til billi træpiller omkring grænsen på
> tysk side ?
>
> Kan selv afhente dem
>
> Kasper
Hej Kasper,

Du kan kigge lidt på disse sider begge forhandlere beliggende i Harrislee

http://www.energikoks.com/
http://www.green24.dk/

Lasse