bruce springsteeen & sommer of 69
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-06-01 23:08

Hejsa

Er der nogen der kender til at Bruce Springsteen skal have indspillet Brian
Adams sommer of 69?

Håber i kan hjælpe

Hygge

Flemmin

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 28-06-01 23:19

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogen der kender til at Bruce Springsteen skal have indspillet
> [...]

Tror jeg da ikke han ville gøre, hvertfald vil jeg være skuffet hvis han
gjorde. Men er han ikke også blevet for gammel til at lave et cover af sådan
et nummer. Jeg tvivler at han kan bevæge hånden hurtigt nok =)

Hygge og Hash

Fra : Jesper Stampe

Dato : 29-06-01 00:03

Det har han ikke. Det kan ikke udelukkes at han har leget med den til en
lydprøve men selv det tvivler jeg strækt på.

Bruce har i øvrigt sin egen ng - blandt fans (som mig) blot kaldet rmas -
rec.music.artists.springsteen.

Hvor/hvordan har du hørt historien?

Fra : Ken Larsen

Dato : 29-06-01 23:16

Flemming Lynggaard skrev i meddelelsen <9hg9uj$9tm$1@news.cybercity.dk>...
>Hejsa
>
>Er der nogen der kender til at Bruce Springsteen skal have indspillet Brian
>Adams sommer of 69?
>
>Håber i kan hjælpe

Jeg har aldrig hørt det, og finder også idéen helt afsindig.

MVH
Ken Larsen

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 01-07-01 22:30

> [...]
> Hejsa
>
> Er der nogen der kender til at Bruce Springsteen skal have indspillet

Jerg har lige fundet sangen på napster. Men om det virkelig er den gamle
mand aner jeg ikk. Jeg har ikke hørt efter endnu (filen ligger på en anden
maskine)