udluft radiator
Fra : Brother Tuck

Dato : 24-01-07 06:16

skal man slukke cirkulationspumpen når man udlufter radiatorer ???
..hvordan gør man ???

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : mcloud

Dato : 24-01-07 08:22

Hej

Sluk pumpen,luft ud på radiatorene og fyld vand på igen ,start pumpen igen .

mvh mcloud blikkenslager

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-01-07 12:05

On Jan 24, 8:21 am, "mcloud" <k...@kiras.dk> wrote:
> Hej
>
> Sluk pumpen,luft ud på radiatorene og fyld vand på igen ,start pumpen igen .

Hvor længe skal man lade den være slukket, jeg tænker mest på hvor
lang tid vil det tage luften at "finde til rette" om man så må sige ?

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : mcloud

Dato : 24-01-07 12:10

hej
Start bare pumpen og lad der gå et døgns tid og luft så derefter ud
igen,medmindre at man kan høre en luftlomme larme i anlægget.
Der er jo også luft eller ilt i det vand man fylder på ,det skal lige have
tid til at sætte sig
mvh mcloud

Fra : N/A

Dato : 25-01-07 07:31

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-01-07 07:31

"J. E." <jn505@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "mcloud" <kim@kiras.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Hvor skulle det sætte sig .. det er ren teori.

Det sætter sig øverst i anlægget. Teori der også virker i praksis. :)

- Martin