Hus Køb
Fra : Kasper

Dato : 21-01-07 23:56

Hej

Vi er første gangs købere med 1 indtægt og en SU...
(Ingen børn, men en lille vovse)

Hvad vil i mene om sådan et hus her:
http://www.nybolig.dk/index.jsp?page=PrivatBolig.jsp&sagsnr=15293&forretningsnr=210002

Kasper

Fra : J.K.Arning

Dato : 22-01-07 00:30

On Sun, 21 Jan 2007 23:56:27 +0100, Kasper wrote:

> Hej
>
> Vi er første gangs købere med 1 indtægt og en SU...
> [...]

Til den pris .. tag 2

Men ellers hvad er det egentligt du vil have svar på?

--
:: J.K.Arning :: 22-01-2007 00:29:29 :: http://arning.dk ::

Fra : Søren Kring

Dato : 24-01-07 00:01

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> skrev i en meddelelse

> Til den pris .. tag 2
>
> Men ellers hvad er det egentligt du vil have svar på?

Jeg synes at det er lidt i den dyre ende, men Alnor er vist den dyre ende af
Gråsten. Til gengæld ser huset indflytningsklar og i orden ud og det koster
jo også. Hvad med børn? Skal I ikke have nogen på et tidspunkt?
Ejendomsmægleren skal have penge en gang til, når I flytter. Overvej om et
hus lidt ude på landet, med mere plads til en lavere pris var et alternativ.
Men ellers, hvis I kan lide huset....

Jeg har hørt at først det tredje hus er det rigtige

bor selv i nr. 2 i Ullerup

Held og lykke med handelen

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 00:36

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> skrev i en meddelelse

> Hvad vil i mene om sådan et hus her:
> http://www.nybolig.dk/index.jsp?page=PrivatBolig.jsp&sagsnr=15293&forretningsnr=210002

Nu er spørgsmålet vel først og fremmest, hvad i synes om huset ?

Anyway- det ser fint ud. Har noget familie med 1 barn og ingen vovse, der
lige har købt noget lignende, og i samme prisklasse, her i Nordjylland. De
har også kun 1 indtægt og 1 kontanthjælp, men økonomien løber vist fint
rundt, hvis det var det, der var spørgsmålet ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 22-01-07 05:54

Det er da et fint og meget velholdt hus og så den pris det er vi fra
nordsjælland ikke vandt til i kan jo starte med afdragsfri lån og når det
passer og der er luft skifte over
til afdrag incl. Der er nyt eternittag men sikrer
dig at hvis der har været eternit at det er fjernet og væk
altså at det nye tag ikke ligger oven på det gamle.

Fra : Anders Majland

Dato : 22-01-07 13:38

> Der er nyt eternittag men sikrer
> dig at hvis der har været eternit at det er fjernet og væk
> altså at det nye tag ikke ligger oven på det gamle.

Det giver da ellers rabat på vurderingen =skatten hvis det stadig ligger
asbest - og det er jo også et fortrinligt undertag, så det er ikke ubetinget
en fordel hvis det er fjernet ...

Fra : Gainsbourg

Dato : 22-01-07 10:29

> Hvad vil i mene om sådan et hus her:
> http://www.nybolig.dk/index.jsp?page=PrivatBolig.jsp&sagsnr=15293&forretningsnr=210002

Jeg vil mene, at man får en del mere for pengene i Jylland end man gør her
på Sjælland *lol*.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : rasmus carlsen

Dato : 22-01-07 13:46

> Hej
>
> Vi er første gangs købere med 1 indtægt og en SU...
> [...]

- få banken til at hjælpe med et budget (eller start med at hente en
excelskabelon til jeres privatøkonomi - mange banker, kreditforeninger mv
har dem liggende på deres hjemmeside).

Sådan helt spontant burde en løn plus en SU (plus evt. lidt su-lån og
studiejob) nok kunne financiere huset. Men en ting er jo hvad det koster i
renter (og afdrag) til kredtiforeningen ... I skal jo også have de 200.000
til udbetaling og mellemfinanciering og har I ikke dem skal de lånes (og
afdrages i banken). Det koster sikkert små 1000 kroner om måneden i renter
.... dertil afdrag. El, vand og varme og forsikringer samt vedligehold (er
der et fyr til 30.000 der skal skiftes eller er der fjernvarme?). Husk også
forsikringer, ejendomsværdiskat osv osv ... I kommer jo nemt et godt stykke
over 10.000 kroner i faste HUS-udgifter om måneden.

ras

Fra : H. Olesen

Dato : 26-01-07 21:06

Vi leder også efter hus og er allergiske overfor for meget trafikstøj.

Ved I ikke hvordan I har det med det? - men tag ud på adressen og stil jer
op og lyt, hvor meget den store vej støjer og vurdér om det er ok med jer.

--
hilsen
Helle