extra bred køkkenbordsplade
Fra : leif

Dato : 21-01-07 22:09

Er der nogen der ved om det er muligt at købe en køkkenbordsplade der er
mindst 72 cm bred. Den skal bruges til at stille vaske/tørre tumbler på.
Derfor vil jeg tro at den skal op i den tykkelse en sådan plade har, og vil
samtidig være pæn som gulvplade.
mvh leif

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 07:40

"leif" <l-j@@pc.dk(fjern@)> skrev i en meddelelse
> [...]
> mindst 72 cm bred. Den skal bruges til at stille vaske/tørre tumbler på.
> Derfor vil jeg tro at den skal op i den tykkelse en sådan plade har, og

www.mifa.dk godt og billigt af egen erfaring

-TT

Fra : Anders Majland

Dato : 22-01-07 12:24

> Er der nogen der ved om det er muligt at købe en køkkenbordsplade der er
> mindst 72 cm bred.

Det kan ethvert køkkenfirma sælge dig, og en ordenlig trælast kan da også
bestille det hjem.
I den prisrimelige ende så kan ikea også klare bordplader på mål.

/A

Fra : jones_net

Dato : 22-01-07 12:42

"leif" <l-j@@pc.dk(fjern@)> wrote in message
> [...]
> mindst 72 cm bred. Den skal bruges til at stille vaske/tørre tumbler på.
> Derfor vil jeg tro at den skal op i den tykkelse en sådan plade har, og

Vi fik køkkenbordplade i 90 cm dybde, fpr at den kunne gå ud i
vindueskarmen.

/J