opsætning af fliser
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 21-01-07 15:47

vi skal med tiden rive nogle indbyggede skabe ned og derved udvide
badeværelset. skabene tilhører nogle andre rum og så mangler der noget væg

Hvad skal man bygge væggen op med. skal det være mursten eller kan man bruge
feks gips som til normale skillerum

Thomas

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-01-07 17:30

"Thomas Kaarup" <thomas@thomaskaarup.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad skal man bygge væggen op med. skal det være mursten eller kan man
> bruge feks gips som til normale skillerum

Vådrumsgips er en fin løsning. Letbeton kunne være en anden. Er der
støbt gulv?

- Martin

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 21-01-07 19:58

> Vådrumsgips er en fin løsning. Letbeton kunne være en anden. Er der støbt
> gulv?

ja det mener jeg. vi har ikke kigget meget på det endnu. har faktisk ikke
købt det endnu. ;)

Thomas

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-01-07 20:38

> ja det mener jeg. vi har ikke kigget meget på det endnu. har faktisk
> ikke købt det endnu. ;)

Hvis der er støbt gulv i badeværelset, skal du sikkert til at støbe ud i
det tilstødende rum. Hvilken gulvbelægning er der på badeværelset nu?

- Martin

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 21-01-07 23:20

> Hvis der er støbt gulv i badeværelset, skal du sikkert til at støbe ud i
> det tilstødende rum. Hvilken gulvbelægning er der på badeværelset nu?

der er fliser... men bliver jo nød til at rive det gamle gulv op. isolerer
(220mm har jeg nu læst)
heldigvis er der radiator som jeg kan trække rør fra...

Thomas