Nilan 300 på 170m2
Fra : Peter Holm

Dato : 20-01-07 00:02

Hej

Nogen i gruppen der for nyligt har fået installeret et
NILAN Comfort 300 EC m. CTS 600 styring
i en villa på ca 170m2 i eet plan?

Jeg søger en prisindikation på et sådant projekt. Materialer + montering.

Peter

Fra : S@ndman

Dato : 28-01-07 16:23

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote in message
> [...]
> i en villa på ca 170m2 i eet plan?
>
> Jeg søger en prisindikation på et sådant projekt. Materialer + montering.

Hejsa,

Jeg har fået en pris samme system, dog på 159kvm - men prisen på alt uden
montering er 35000,-

Er der nogle der kan skaffe det billigere??

Jimmy

Fra : S@ndman

Dato : 28-01-07 16:23

> [...]
> i en villa på ca 170m2 i eet plan?
>
> Jeg søger en prisindikation på et sådant projekt. Materialer + montering.

Har Lindab ikke et også eller?

Fra : Peter Holm

Dato : 04-02-07 12:27

> [...]
> i en villa på ca 170m2 i eet plan?
>
> Jeg søger en prisindikation på et sådant projekt. Materialer + montering.

det endte på ca. 50K inkl montering, extra lyddæmpning, filtre, extra
fugtmålere ol. gennem airtjek.dk