Indkøb af Herregårdsten
Fra : acm

Dato : 19-01-07 18:08

Hej!

Er der nogen der kender steder hvor disse kan indkøbes til en billig penge?
gerne inkl. levereing.

Har prøvet google, men synes ikke jeg har kunne finde nogen der var
billigere end ca. 100 kr. pr. kvm., og mener på et tidspunkt at have set dem
til 70-80 kr. pr. kvm.

Jeg bor på Vestlolland - og skal bruge ca 60 kvm.

Hilsen Jacob

Fra : Ole C

Dato : 20-01-07 02:31

acm skrev blandt andet:

> Er der nogen der kender steder hvor disse kan indkøbes til en billig
> penge? gerne inkl. levereing.

Kig her: http://www.sandgaardbeton.dk/
Tryk på Tilbud længst ude til højre: 74,95 kr. pr. kvm. alt incl., hvis du
aftager 60 kvm.
Fik lagt en stor parkeringsplads med den type sten for knapt tre år siden -
og bortset fra at de i denne mærkværdige vinter er blevet svagt grønne af
alger, så er de OK

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser