Åndernes magt
Fra : Rado

Dato : 28-06-01 22:57

Serien "Åndernes magt" der blev sendt på TV2 Zulu, bliver for
øjeblikket genudsendt på den gamle TV2 kanal, søndag aften.
Udsendelsen om Charles Ndifons mirakuløse helbredelser bliver efter
mine beregninger sendt søndag d. 8/7 kl. 20.00.

Under udsendelsen ser man flere personer blive øjeblikkeligt helbredt
af Ndifon (eller vel nærmere af Jesus, på Ndifons anmodning, som han
selv plejer at udtrykke det). Et par af helbredelserne bliver
dokumenteret ved efterfølgende lægeundersøgelser, hvoraf TV holdet
overværer den ene under udsendelsen.

--
Rado

Fra : /arcana

Dato : 29-06-01 09:27

"Rado" <rado@post1.tele.dk> wrote in message

> [...]
> Udsendelsen om Charles Ndifons mirakuløse helbredelser bliver efter
> mine beregninger sendt søndag d. 8/7 kl. 20.00.

Spørgsmålet er, om ikke indlæg af denne karakter hører til i
news:dk.livssyn.newage eller news:dk.livssyn.kristendom?

FUT news:dk.admin.netikette
/arcana

Fra : Rado

Dato : 30-06-01 13:45

On Fri, 29 Jun 2001 10:26:38 +0200, "/arcana" <noemail@nospam.dk>
wrote:

>"Rado" <rado@post1.tele.dk> wrote in message

>Spørgsmålet er, om ikke indlæg af denne karakter hører til i
>news:dk.livssyn.newage eller news:dk.livssyn.kristendom?

Det har jeg svært ved at se. Der er da i allerhøjeste grad tale om
alternativ helbredelse her. Og jeg vil mene at alle former for
oplysning om alternativ helbredelse hører hjemme her i gruppen.

--
Rado

Fra : Raja

Dato : 03-07-01 14:17

Fra : R.N.

Dato : 30-06-01 23:07

"Rado" <> skrev i en meddelelse

> [...]
> Udsendelsen om Charles Ndifons mirakuløse helbredelser bliver efter
> mine beregninger sendt søndag d. 8/7 kl. 20.00.

Kære Rado

Tusind tak fordi du nævnte det, jeg har ikke hørt det, men der er
SÅ meget fra de forrige udsendelser, som jeg gerne vil se igen
og høre om igen. Jeg vil i købet af i morgen søndag fortælle det
til flest mulige, som er gået glip af de andre gange.

elena@io.dk

Fra : Nielsen

Dato : 01-07-01 22:41

Ja .. selvom det muligvis ikke hører til denne gruppe, var jeg også meget
glad for oplysningen... Dorthe