Makita handsker/vanter
Fra : Lotte

Dato : 17-01-07 19:54

Hej

Jeg har en kollega som er "værktøjsliderlig"

Han har alverdens maskiner og elartikler fra Makita.

En dag kommer han jublende på arbejde og fortæller at han har set nogle
lækre handsker fra Makita på en eller anden udenlandsk hjemmeside.

Men men men! . Han kan ikke finde en forhandler som har dem.

Nogen som har set disse uudværlige handsker.

Hilsen

Lotte

Fra : Mureren

Dato : 17-01-07 20:03

> Jeg har en kollega som er "værktøjsliderlig"

Det kender jeg alt for godt

> En dag kommer han jublende på arbejde og fortæller at han har set nogle
> lækre handsker fra Makita på en eller anden udenlandsk hjemmeside.

Måske nogen af dem her:
http://www.tylertool.com/makita32.html
http://www.lawson-his.co.uk/scripts/products.php?cat=Makita%20Hats%20and%20Gloves
Ellers kan du lede videre herfra:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=makita+gloves&meta=

> Men men men! . Han kan ikke finde en forhandler som har dem.

Alle forhandlerne kan vel skaffe dem hjem hvis du printer specifikationerne
ud og medbringer til dem?

Mvh.
Mureren

Fra : Max

Dato : 17-01-07 20:14

Hej Lotte

> Men men men! . Han kan ikke finde en forhandler som har dem.

Ring til dem her og spørg

http://www.makita.dk/

--
Mvh Max