MC-ophuger evt. tyskland
Fra : Allan Juul Larsen

Dato : 28-06-01 22:31

Hej.

Nu er der ved at være råd til at købe en ny motor til Honda'en , men hvor
finder man billigst en motor/cykel til en VF500 fra 86, som ikke knækker sig
med det samme.
Har kigget på mobile.de men de fleste her har kørt temmelig langt (længre
end min havde).
Er det muligt af finde noget hos en tysk hugger, kan det betale sig ?
erfaringer ?.

Allan som vil ud og køre i den danske sommer.

Fra : Aage

Dato : 29-06-01 07:08

Hej Allan.
Prøv dette. http://www.mrc-gmbh.com/
Mvh. Aage

Fra : Armand

Dato : 29-06-01 12:01

Allan Juul Larsen <mac@8-ball.dk> skrev i en

> [...]
> finder man billigst en motor/cykel til en VF500 fra 86,
> Har kigget på mobile.de men de fleste her har kørt temmelig langt

Hvor gammel er modellen??
15 - 17 år, ikke!?

Hvor kort vil du lade dig bilde ind at en 15 år gammel motor har kørt???
Regn mindst med 8.000 km pr år!

Hvis den vitterligt ikke skulle have kørt mere end 25-30.000 km, er det
fordi at den har ligget på ophuggerens hylde i 10 år => indtørrede
simmerringe overalt i motoren

--
Armand.

Fra : Allan Juul Larsen

Dato : 29-06-01 14:58

> [...]
>
> Hvor gammel er modellen??
> 15 - 17 år, ikke!?
>
> Hvor kort vil du lade dig bilde ind at en 15 år gammel motor har kørt???

17 * 8000 = 136000 Km. det ville vel være en rekord for en VF500.
Det jeg mener er at min gik 47.000 vil det så ikke være et stort sats. at
købe en der her kørt 60.000 ??

> Hvis den vitterligt ikke skulle have kørt mere end 25-30.000 km, er det
> fordi at den har ligget på ophuggerens hylde i 10 år => indtørrede
> simmerringe overalt i motoren

Ja måske, eller kan folk finde på at snyde med km. ?

Fra : Armand

Dato : 30-06-01 00:56

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> 17 * 8000 = 136000 Km. det ville vel være en rekord for en VF500.

Aaah!
Du fattede min pointe (eller gjorde du :-/ )

> Ja måske, eller kan folk finde på at snyde med km. ?

KM-tælleren er en seperat del der ikke hænger uløseligt sammen med
motorblokken, så km-tal kan kun være påstande

--
Armand.
(CB 4½ med tre speedometre og to skrottede motorer)