Raftehegn - billigste sted Sjælland
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-01-07 21:33

Hej

Jeg skal sætte ca. 14 meter raftehegn op meget snart, så hvem ved hvor
de absolut billigste rafter + pæle kan købes på Sjælland ?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-01-07 16:34

> Hej
>
> Jeg skal sætte ca. 14 meter raftehegn op meget snart, så hvem ved hvor
> de absolut billigste rafter + pæle kan købes på Sjælland ?

Er der slet ingen bud ?

Fra : Grev Dracula

Dato : 17-01-07 22:10

On Wed, 17 Jan 2007 16:33:57 +0100, jesper@gylling.net (Jesper Haaber
Gylling) wrote:

>Er der slet ingen bud ?

Jeg har senest handlet her: http://www.rafter.dk/

Mest fordi det var det eneste sted, hvor jeg kunne finde raftehegn i
H-stolper.

Jeg ved ikke om de er de billigste på Sjælland, men de har utrolig
mange forskellige typer at vælge imellem.