tandlægespejl
Fra : Filip

Dato : 15-01-07 15:01

Hvor finder man et lille tandlægespejl eller lignende, så jeg kan kigge
rundt i et hul i gulvet???

Filip

Fra : Ditte H

Dato : 15-01-07 15:04

Filip sendte dette med sin computer:
> Hvor finder man et lille tandlægespejl eller lignende, så jeg kan kigge rundt
> i et hul i gulvet???
>
> Filip

Hej

Nu har jeg ferie pt, men mener da bestemt at vi sælger de spejle på det
apotek hvor jeg arbejder.
Så mon ikke et apotek har dem, eller kan skaffe dem hjem fra dag til
dag.
Så vidt jeg husker, er det vi sælger fra firmaet GUM.

Bare et forslag, selvom det lyder som en reklame.

Hilsen Ditte

Fra : Filip

Dato : 15-01-07 15:45

> [...]
> Så mon ikke et apotek har dem, eller kan skaffe dem hjem fra dag til dag.
> Så vidt jeg husker, er det vi sælger fra firmaet GUM.

Kan ikke finde GMU?s hjemmeside. Men hvis det skal købes på et apotek, så
tvivler jeg på at det kan være billigt - for det skal det helst være.

Filip

Fra : Holst

Dato : 15-01-07 15:51

Filip wrote:

> Kan ikke finde GMU?s hjemmeside. Men hvis det skal købes på et apotek, så
> tvivler jeg på at det kan være billigt - for det skal det helst være.

Det kan du jo altid kontakte dit lokale apotek og spørge om.

Fra : Max

Dato : 15-01-07 15:54

Hej Filip

> apotek, så tvivler jeg på at det kan være billigt - for det skal det
> helst være.

Radio og TV værksteder bruger dem også, så har du sådan et
i nærheden kan du måske låne et der, eller også kan de skaffe
et hjem til dig.

Mvh Max

Fra : HvB

Dato : 15-01-07 16:01

> Kan ikke finde GMU?s hjemmeside. Men hvis det skal købes på et apotek, så
> tvivler jeg på at det kan være billigt - for det skal det helst være.

Prøv lige at google lidt på tandlægespejl:

Her er for eks. et i rustfrit stål til 80,-:
http://www.nygaardseftf.dk/katalog.html?&no_cache=1&cat=38

Og apoteket kan sikkert skaffe et i plastik!

HvB

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 15-01-07 16:22

Filip wrote:
> Hvor finder man et lille tandlægespejl eller lignende, så jeg kan
> kigge rundt i et hul i gulvet???

Jeg spurgte min tandlæge om hun havde et brugt et tilovers. Det havde hun -
ganske gratis

Ebbe

Fra : Søren G. Nielsen

Dato : 15-01-07 16:34

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg spurgte min tandlæge om hun havde et brugt et tilovers. Det havde
> hun - ganske gratis
>
> Ebbe

Hun er bare så nuttet, din dentist.

Du spurgte FØR hun skrev regningen ud, ikke? ;)

Fra : Andersen [3650]

Dato : 15-01-07 17:03

"Søren G. Nielsen" <mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hun er bare så nuttet, din dentist.
>
> Du spurgte FØR hun skrev regningen ud, ikke? ;)

LOL
Jeg kan ikke snakke med min. Hun er polsk, og billig

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 16-01-07 11:56

Søren G. Nielsen wrote:

> Hun er bare så nuttet, din dentist.
>
> Du spurgte FØR hun skrev regningen ud, ikke? ;)

Næeh - og det er ikke fordi hun tjener det vilde på mine bisser. Jeg har en
(1) plombe, som jeg fik for omkring 40 år siden. Siden da har det været "nul
huller" for mit vedkommende. Hemmeligheden er at jeg voksede op i
Vordingborg hvor der et meget højt naturligt indhold af fluor i vandet.

Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 17:25

"Filip" skrev i en meddelelse
> Hvor finder man et lille tandlægespejl eller lignende, så jeg kan
> kigge rundt i et hul i gulvet???

Hej Filip.

Prøv at kigge her:
http://www.elektronik-lavpris.dk/eshop/index.asp

--
M.v.h. Vagn K. Kjeldsen.

Ved direkte mail - brug:
nyhedsgruppe (ved) oz6vg (punktum) dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 17:45

"Vagn K. Kjeldsen" skrev i en meddelelse

> Hej Filip.
>
> Prøv at kigge her:
> http://www.elektronik-lavpris.dk/eshop/index.asp

Se under Værktøj - spejle.

Fra : Filip

Dato : 16-01-07 00:29

> Se under Værktøj - spejle.

Super. Jeg bor ret tæt på dem, så jeg smutter lige derned i morgen. Jeg er
dog lidt betænkelig ved om det er for stort. Hullet er 40mm, og dette spejl
ser ud til at være 50mm, men vi får se om de ikke har mindre.

Filip

Fra : Møller

Dato : 16-01-07 13:46

"Vagn K. Kjeldsen" <se i skrivelsen> wrote in message

> Se under Værktøj - spejle.

Nemlig, der er også : Thansen og vistnok Haraldnyborg,

http://thansen.dk/product.asp?c=802984618&n=313442969&pn=1466829943

Møller

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 15-01-07 18:22

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor finder man et lille tandlægespejl eller lignende, så jeg kan kigge
> rundt i et hul i gulvet???
>
> Filip
Prøv hos Biltema hvis du har sådan en i nærheden.
Varenummer: 20-330
Pris: 22,90 kr
Billigere bliver det vist ikke

Ole Gaarde Kristensen.

Fra : Kirsten Marker

Dato : 11-02-07 08:38

Jeg har et tandlægespejl, som jeg har " gemt fra tidernes morgen " , som
kan erhverves ved, at du selv at betale portoen.

mvh
kirsten