Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batteribank
Fra : Egon Stich

Dato : 03-02-07 21:01

Der har for ikke længe siden været en tråd, der behandlede batterier,
akkumulatorer, og forhold omkring disse.
Må det være mig tilladt at gøre opmærksom på, at der i det tyske blad
"Yacht" no 3, der lige er udkommet, er en glimrende og udførlig test af
forskellige batterityper.
Ligeledes omtale af et par "fælder", når det gælder opladning af disse.
Nærmere på:

http://www.yacht.de/yo/yo_news/powerslave,id,5772,nodeid,50.html

MVH
Egon

Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-02-07 21:50

Egon Stich wrote:
> [...]
> forskellige batterityper.
> Ligeledes omtale af et par "fælder", når det gælder opladning af disse.

Nu er blygel batterier på 80Ah og derover ikke ligefrem noget, der
passer ind i de kameraer jeg bruger, så muligvis er det en anden gruppe,
Du skulle have postet i ?

Bo //

Fra : Egon Stich

Dato : 04-02-07 11:18

"Bo Bjerre" <Bo@fjernes-sarek.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er blygel batterier på 80Ah og derover ikke ligefrem noget, der
> passer ind i de kameraer jeg bruger, så muligvis er det en anden gruppe,
> Du skulle have postet i ?
>
> Bo //

Helt rigtigt
Jeg snøvlede i det, men har slettet indlægget.
Tror jeg da nok?

MVH
Egon

Fra : Brian Lund

Dato : 04-02-07 20:46

> Helt rigtigt
> Jeg snøvlede i det, men har slettet indlægget.
> Tror jeg da nok?

Jeg kan stadigt se det oprindelige indlæg, det er ikke alle udbydere der
sletter indlæggene selvom du beder om det...

Brian

Fra : Bo Bjerre

Dato : 04-02-07 21:21

Brian Lund wrote:

> Jeg kan stadigt se det oprindelige indlæg, det er ikke alle udbydere der
> sletter indlæggene selvom du beder om det...

nå, ja, va' fa'n' En gang imellem ku' det være rart med et batteri, der
holder mere end 8.000 billeder.

Bo //
med godt humør og håndgemæng

Fra : Egon Stich

Dato : 05-02-07 19:33

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan stadigt se det oprindelige indlæg, det er ikke alle udbydere der
> sletter indlæggene selvom du beder om det...
>

> Brian

Så er der vel ikke andet at gøre, end at lade det ligge, og dø i al
ubemærkethed

MVH
Egon