Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hente slettede billeder fra SD kort
Fra : Søren

Dato : 30-01-07 15:45

Hej

Har en bekendt som har overført 100 billeder fra sit SD kort til sin PC,
og efterfølgende slettet dem på SD kortet. Dagen efter gik harddisken i
PC'en i stykker. Der er taget regelmæssig Backup af disken, så det
eneste som er tabt er de 100 billeder.

Er der nogen programmer der kan anbefales til at prøve at hente de
slettede billederne fra SD kortet. ?

Fra : Max

Dato : 30-01-07 15:55

Hej Søren

> Er der nogen programmer der kan anbefales til at prøve at hente de
> slettede billederne fra SD kortet. ?

Man kan prøve med et program som det her

http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Mvh Max

Fra : Søren

Dato : 31-01-07 06:19

> Man kan prøve med et program som det her
>
> http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
>
> Mvh Max

Mange tak for linket. Har fundet 159 billeder og kun nogle få er beskadiget.

Søren

Fra : Leif Langgaard

Dato : 30-01-07 16:09

""Søren"" <srl_fjerndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eneste som er tabt er de 100 billeder.
>
> Er der nogen programmer der kan anbefales til at prøve at hente de

Du behøver ikke at "prøve", i henter bare billederne med det program Max
linker til

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-01-07 00:05

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> wrote in message
> ""Søren"" <srl_fjerndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du behøver ikke at "prøve", i henter bare billederne med det program Max
> linker til

Hvordan bruger man så programmet, hvis man har et memorykort som programmet
kan se der er 117MB på, men man kan ikke komme ind på drevet?!
Hvis jeg via windows går ind på drevet, kommer den med fejl.. Burde dette
file recovery ikke kunne gå ind og se på filerne?

Fra : Leif Langgaard

Dato : 31-01-07 08:34

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis jeg via windows går ind på drevet, kommer den med fejl.. Burde dette
> file recovery ikke kunne gå ind og se på filerne?

Hvis du med programmet kan se at der er 117MB, så er du vel inde på drevet
og kan så arbejde derfra!

Så prøv igen, det burde virke, hvis der da ikke er fejl på noget
soft/hardware!