Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Element 3-4
Fra : jane

Dato : 26-01-07 17:41

Jeg syntes Element 3 er laaaang tid om at åbne, og i det hele taget lidt
tung at danse med, så hvordan er det med Element 4, er den hurtiger?

PSP-XI åbner jo med det samme man klikker på den, til gengæld syntes jeg
den er vanskeliger at finde ud af,.... for en amatør som mig ;)

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : E.M.

Dato : 26-01-07 18:10

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes Element 3 er laaaang tid om at åbne, og i det hele taget lidt
> tung at danse med, så hvordan er det med Element 4, er den hurtiger?

Nu kender jeg ikke Element 3, men jeg synes Element 4 åbner noget hurtigere
end Element 2, men hvorfor ikke kigge på den nyeste som hedder Element 5?

At den er langsom kan også have noget at gøre med hvor meget ram du har i
computeren, men du har ret, Adobe programmer er generelt tunge at danse med,
men til gengæld er det nok noget af det bedste du kan få.

Mvh. E.M.

Fra : jane

Dato : 28-01-07 17:44

"E.M." <em@dbmail.dk> wrote in

> [...]
>>

> Nu kender jeg ikke Element 3, men jeg synes Element 4 åbner noget
> hurtigere end Element 2, men hvorfor ikke kigge på den nyeste som
ja måske

> [...]
> har i computeren, men du har ret, Adobe programmer er generelt tunge
> at danse med, men til gengæld er det nok noget af det bedste du kan
Jeg syntes også det er et rigtigt godt program

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jørgen Ulm

Dato : 26-01-07 18:35

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes Element 3 er laaaang tid om at åbne, og i det hele taget lidt
> tung at danse med, så hvordan er det med Element 4, er den hurtiger?

Jeg har for nylig installeret Element 5.
Den er også forholdsvis længe om at starte op, men når først den kører
syntes jeg ikke den føles langsom.
Den har rigtig mange funktioner og er vel det bedste man kan få.
Inden Element 5 anvendte Photoshop version 7.
PS: Element 5 findes endnu ikke på dansk!
Hilsen
Jørgen Ulm

Fra : JDD

Dato : 27-01-07 08:48

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes Element 3 er laaaang tid om at åbne, og i det hele taget lidt
> tung at danse med, så hvordan er det med Element 4, er den hurtiger?

Photoshop er gennerelt langsom til at starte op, den indlæser mange ting
under opstart, f.eks. alle dine tekst fonte på maskinen. Dem kan du redusere
lidt i men det gør ikke en verden til forskel. Programmet er ike langsom når
man bruger det i forhold til andre jeg har prøvet. PT har jeg elements 4 og
5 instaleret og de er vel lige langsomme under opstart.

Fra : jane

Dato : 28-01-07 17:49

"JDD" <jdd@xykel.dk> wrote in

> [...]
> er ike langsom når man bruger det i forhold til andre jeg har prøvet.
> PT har jeg elements 4 og 5 instaleret og de er vel lige langsomme
ok så må jeg vel leve med det

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-01-07 11:41

jane skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg syntes Element 3 er laaaang tid om at åbne, og i det hele
> taget lidt tung at danse med, så hvordan er det med Element 4,
> er den hurtiger?

Jeg skiftede fra 3 til 5 på et tidspunkt - og 5'eren er noget
hurtigere end 3'eren hos mig - men jeg har ikke prøvet 4'eren.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : jane

Dato : 28-01-07 17:47

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in news:45bb2c48$0$15893
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg skiftede fra 3 til 5 på et tidspunkt - og 5'eren er noget
> hurtigere end 3'eren hos mig - men jeg har ikke prøvet 4'eren.

ok. det kunne være jeg skulle prøve 5`eren så

--
Venlig hilsen
Jane