Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Reparation OM1
Fra : Jørgen

Dato : 26-01-07 17:19

Hej

Jeg har et problem med en Olympus OM1 idet lysmåleren "er gået død".
Er der nogen der har et forslag til hvor jeg kan få sådan en repareret?

Med venlig hilsen
Jørgen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 26-01-07 17:36

"Jørgen" <joergen.nyerup@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har et problem med en Olympus OM1 idet lysmåleren "er gået død".
> Er der nogen der har et forslag til hvor jeg kan få sådan en repareret?

Hej

Jeg tror det er billigere at finde et andet brugt hus, de koster ikke
alverden i dag!

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : ai

Dato : 26-01-07 22:58

Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"
(L. Langgaard 2006)
Skandinaviens største fotoarkiv www.fotomedia.se

Op med humøret....der er mange gode billeder omkring dig.
.....men det bedste er ikke taget endnu..
v/h ai

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-01-07 10:39

Jørgen wrote:
> [...]
>
> Jeg har et problem med en Olympus OM1 idet lysmåleren "er gået død".
> Er der nogen der har et forslag til hvor jeg kan få sådan en

De kan højst sandsynligt ikke lave det hos Olympus, da OM modellerne er
fjernet fra Olympus' fastpris lister... og det betyder, at deres teknikkere
ikke har erfaring med OMx rep. og ikke tør give sig i kast med det..
Prøv i stedet at henvend dig til DFA, Finn Lorenz, og hør om han kan lave
det.. Han er gammel Olympus teknikker og har tidligere hjulpet mig med en
OM'er hvor udløserknappen ikke virkede. Det var ikke helt så dyrt, faktisk
billigere end Olympus' faste priser..
Men spørgsmålet er jo lige, om Finn har tid til det, olympus er jo ikke
længere hans bord :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Erik D

Dato : 27-01-07 15:49

Ellers kan du prøve om ikke det kan fixes via Photografica i
Skindergade 41 i Københavnstrup.
Erik