Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"Test dit objektiv dag" Jeg blir nødt til ~
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 25-01-07 02:01

Jeg skulle ha været i gang med at arrangere en "test dine objektiver dag"
til den 27 februar for alle interesserede.
Planen var at gå i gang i sidste weekend og så samle trådene i løbet af
denne uge.

Desværre var jeg ude og stå på skøjter i lørdags
Jeg blev jordet af en "møgunge", der ikke fattede konceptet samme vej rundt,
så nu slås jeg med en langsomt aftagende hjernerystelse og en lidt shaky
korttidshukommelse.

Så jeg må erkende, at jeg ikke lige her og nu er istand til at organisere
alt for meget. Venter jeg en uge eller to, kommer vi for tæt på datoen selv,
og jeg risikerer, at noget eller nogen svigter.

Derfor vælger jeg at udsætte "dagen" i en måneds tid med mindre, folks lyst
til at deltage i sådan et arrangement er løbet ud i sandet.

En ny dato kunne være d 24. marts istedet.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : F.Larsen

Dato : 27-01-07 12:18

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote in message
> til at deltage i sådan et arrangement er løbet ud i sandet.
>
> En ny dato kunne være d 24. marts istedet.

Surt show ...

Hvor henne i landet havde du tænkt det skulle foregå !

--
Flemming

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 27-01-07 17:49

"F.Larsen" <n0spam@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> "Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote in message

> Surt show ...
>
> Hvor henne i landet havde du tænkt det skulle foregå !

Jeg havde fundet stedet!
Erhvervsparken Stationavangen 5 i Skødstrup ved Århus- Linie 119, 121, 123
og grenåbanen lige til døren.
Venligst sponsoreret af Vinde Design/Imagesite.dk

Du kan læse hele tråden her:
http://shorterlink.com/?4PQ6GX

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Klaus Johansen

Dato : 27-01-07 18:27

Hej Jesper

Træls... men rigtig god bedring.

Hilsen Klaus Johansen

p.s har solgt min Nikon AF-D 80-200 og købt en AF-S 80-200