Nyt grafikkort i en Q840AV ??
Fra : Thomas Bundgaard

Dato : 28-06-01 22:20

Men gamle pensionerede Quadra 840AV har brændt sit grafikkort af.

Min kæreste skal nu have en skrivemaskine, og jeg synes, at denne ville
passe hende fint.

Er det umiddelbart muligt, at sætte et Nubus kort i den, og bruge dette som
primær grafikkort ?

Jeg håber det, for jeg vil gerne se den gamle maskine være blive frisk igen.

MVH

Thomas Bundgaard.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-06-01 22:38

Thomas Bundgaard <bundgaard@winart.dk> wrote:

> [...]
> primær grafikkort ?
>
> Jeg håber det, for jeg vil gerne se den gamle maskine være blive frisk igen.

Hvis du mangler et Nubus grafikkort, så har jeg et på mit site under
macsalg.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net