Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Print
Fra : Frederik S.

Dato : 07-01-07 23:44

Hej,

Håber det er det rette sted at stille mit spørgsmål.
Jeg skal have printet over 500 billeder fra digital kilde.
Jeg har tidligere brugt Billedbutikken og var meget glad for
resultatet - farverene stod pænt og det var på Royal papir.

Er der andre stedet - eks. i Tyskland, som tilbyder en lignende
kvalitet men til en bedre pris? Jeg har positivt om Pixum, kan det
passe?

Mvh,

Frederik

Fra : s.v.nielsen

Dato : 08-01-07 01:30

Frederik S. wrote:
> Er der andre stedet - eks. i Tyskland, som tilbyder en lignende
> kvalitet men til en bedre pris? Jeg har positivt om Pixum, kan det
> passe?

Hej Frederik!

Ja! Pixum er helt OK. Jeg har brugt dem nogle gange indenfor de seneste
måneder og er meget tilfreds med kvalitet, betaling og levering

Søren Videbæk Nielsen

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 08-01-07 08:38

Jeg har positivt om Pixum, kan det
> passe?

Hej

Jeg har prøvet Pixum en gang og det er også den eneste gang. Du skal især
passe på deres DPO, som giver noget være l..t, hvis det er du har redigeret
billederne inden. Funktionen har slået til som standard og der er ingen
videre forklaring.

VH
Per

Fra : Dennis Kruse

Dato : 08-01-07 09:41

Per Wolfsdorf skrev:
> [...]
> billederne inden. Funktionen har slået til som standard og der er ingen

Mnn slår da bare DPO fra! Men det gælder vel uanset hvor man bestiller
billeder hvis man selv har optimeret dem.

Mvh
Dennis (glad og tilfreds pixum kunde :)

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-07 11:47

> Per Wolfsdorf skrev:
>>
> Mnn slår da bare DPO fra! Men det gælder vel uanset hvor man bestiller
> billeder hvis man selv har optimeret dem.

Ok, så DPO er noget auto justering af kontast og farve?
Jeg prøver at hente deres program (jeg skal oploade 500 billeder,
det bliver ikke via HTML interfacet...) her:
http://int.pixum.com/promotions/easyprint/?sid=r4wz5d1046cbd215f27524fd856537e1
Men jeg kan ikke hente det - programmet fylder 0 Kb på min harddisk når
jeg henter med FireFox.

anyways, tak for det - det bliver dem der får budet UDEN DPO, og når
deres download er fikset...

Mvh,

Frederik

Fra : Preben

Dato : 08-01-07 09:16

> [...]
>
> Er der andre stedet - eks. i Tyskland, som tilbyder en lignende
> kvalitet men til en bedre pris? Jeg har positivt om Pixum, kan det

Hvad med digitalshoppen.com som kører tilbud på fremkaldelse til og med
denne uge til 0.49 pr. billede og tilmed kun 9.95 i ekspeditionsgebyr.
Var det noget?

Jeg har ikke selv prøvet dem - har lige bestilt 106 billeder, men får
først resultatet i weekenden (håber jeg), og så ophører tilbudet jo nok

/ Preben