Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ixus 60 / redigering af avi-filer
Fra : Jan Damgaard

Dato : 06-01-07 19:56

Hej NG

Jeg har et problem med avi-filer fra familiens Ixus 60.
Jeg ønsker at klippe/redigere nogle af de optagne videosekvenser med den
medfølgende software Canon ZoomBrowser, men programmet vil ikke kendes ved
avi-formatet.

Er der nogle indstillinger på kameraet, jeg skal tjekke?

Tak for svar!

Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-01-07 19:54

Jan Damgaard skrev følgende i et indlæg på Usenet:

Ups - der røg lige chancen for et godt svar fra alle dem, der
konsekvent filtrerer alle indlæg med spam, der reklamerer
for den gratis Spamfighter, fra

Betal for den - så slipper du for at spamme alle med reklamer for
dem.

Eller brug et antispam-program, der ikke selv spammer - der
findes mange - også gratis.

Jan

Fra : Preben

Dato : 06-01-07 23:02

> [...]
> dem.
>
> Eller brug et antispam-program, der ikke selv spammer - der

Når du nu har denne standardformulering, kunne du så ikke henvise til en
sammenligning af antispam-programmer som er gratis - fordele/ulemper
osv. så manden har en chance for at finde sig noget andet.

Fra : s.v.nielsen

Dato : 06-01-07 20:22

Jan Damgaard wrote:
> [...]
> avi-formatet.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 384 spam-mails

Mig bekendt kan ZoomBrowser ikke redigere AVI-filer, men *Windows Movie
Maker* kan og den er en del af Windows NT

Jeg ser lige at ZoomBrowser (den jeg har) kan redigere AVI-filer når
*Quick Time *5.0 or higher er installeret

Søren Videbæk Nielsen