Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problem med ACDSee 9 Photo Manager
Fra : Torben Heikel Vinthe~

Dato : 04-01-07 22:08

Jeg er ved at teste ACDSee 9 Photo Manager i en gratis 30 dages
version. Programmet virker umiddelbart fint og kan det som den skal.
Jeg er dog løbet ind i et enkelt problem i forbindelse med at hente
billeder fra mit CF-kort.

Programmet kan sagtens overføre og jeg kan rename filerne i samme
forbindelse, men jeg kan ikke sætte programmet til automatisk at
oprette foldere efter fx dato. I hjælpen står der at man kan oprette
en device profile, hvor dette skulle være muligt og for at gøre
dette, skal man blot ind i menuen "Edit Photo Transfer Settings" under
"Files". Dette menupunkt er imidlertid deaktiveret (vises men er
gråt), som det eneste menupunkt i øvrigt. Jeg tror derfor ikke det er
fordi det er en prøveversion, men jeg ved det af gode grunde ikke.

Kender nogen af jer til dette problem?

Venlig hilsen
Torben