Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon camera control og Vista
Fra : Lars Hjortø

Dato : 03-01-07 18:37

Hej

Nogen der har fået Nikon camera control Pro eller Nikon Capture camera
control til at virke med Vista? Og i så fald hvordan?

--
Venlig hilsen Lars Hjortø
Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : ai

Dato : 04-01-07 16:21

Nogen der har fået Nikon camera control Pro eller Nikon Capture camera
control til at virke med Vista? Og i så fald hvordan?

Nikon er jo en kendt sag, men Vista er vist ikke dukket op endnu,
i så fald er det vist en ufærdig udgave..
/ai

Fra : Lars Hjortø

Dato : 04-01-07 18:22

"ai" <anixyr@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nikon er jo en kendt sag, men Vista er vist ikke dukket op endnu,
> i så fald er det vist en ufærdig udgave..

Ja, Nikon er vist en kendt sag. Vista er vist mindst lige så kendt. Det har
været i Beta/pre-release i nogen tid, og her er det så jeg ville høre om der
var nogen der havde fået Vista og Camera control Pro eller Nikon capture
camera control til at virke sammen.
Jeg forstod ikke helt dit svar, hvad ville du fortælle med det?

Fra : ai

Dato : 04-01-07 21:13

Jeg forstod ikke helt dit svar, hvad ville du fortælle med det?

såmænd bare at du ikke kan regne med at betaudgaven er fuldt
udbygget--tænk på hvad der kom af opdateringer til XP i sin tid,
og de er ikke færige endnu...........
/vh ai

Fra : Morten Jokumsen

Dato : 04-01-07 22:08

Hello ai,

a> Jeg forstod ikke helt dit svar, hvad ville du fortælle med det?
a>
a> såmænd bare at du ikke kan regne med at betaudgaven er fuldt
a> udbygget--tænk på hvad der kom af opdateringer til XP i sin tid,
a> og de er ikke færige endnu...........
a> /vh ai

Nu er Vista færdig og har været det i over 1 måned. Udviklere og større virksomheder
har adgang til den endelige version, så mon ikke også 3.parts leverandørene
snart er klar med Vista udgaver af deres programmer.

/Morten Jokumsen
MVP - VB.NET
http://www.dotnetforum.dk
http://www.dotnetforum.dk/blogs/guidmaster