Hejsa. Har fundet
Fra : søren jensen

Dato : 05-02-07 19:17

Hejsa

Jeg har lige fundet et rigtig godt nyt katteforum, det ser ok ud med
mange gode kalgorier på. ville lige dele det med jer.

Linket er... http://katteforum.forumup.dk/index.php?mforum=katteforum

Med venlig hilsen
søren jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Dan

Dato : 06-02-07 15:04

Jeg sværger at det ligner et forum jeg har set før og det lider af samme
storhedsvanvid som andre...hele 21 undergrupper!

Dan

Fra : Dan

Dato : 06-02-07 15:07

...eller omvendt, så mangler der undergrupper for mandlige ejere af
korthårskatte og kvindelige ditto - Mandlige ejere af langhårs osv.

eller man kunne jo gange parametrene op:

Mænd / kvinder

Hankatte / hunkatte

Korthårs / mellemhårs / langhårs.

Steriliserede / ikke-steriliserede.

Find selv på nogen flere....

Dan

Fra : Siri

Dato : 06-02-07 17:50

> [...]
>
> Jeg har lige fundet et rigtig godt nyt katteforum, det ser ok ud med
> mange gode kalgorier på. ville lige dele det med jer.

Der må jeg give Dan ret - det ligner til forveksling en (endnu tom)
version af flere andre kattefora, som jeg har kigget forbi - de fleste
ikke så seriøse, at det gør noget (og nogle tværtimod useriøse eller
grove i tonen). Skal man endelig bruge et forum, så er Dekatten.com, som
flere her i gruppen bruger, vist et af de bedste af slagsen.
Katteinfo.com virker også seriøst og grundigt. Men selv de bedste fora
dør ud, hvis behovet ikke er der - hvis det allerede er dækket.
Apropos, så er der da ret stille her for tiden?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Dan

Dato : 07-02-07 10:08

Skal man endelig bruge et forum, så er Dekatten.com, som
> flere her i gruppen bruger, vist et af de bedste af slagsen.
> Katteinfo.com virker også seriøst og grundigt.

Måske også Felisforum.dk ?

Fra : Siri

Dato : 07-02-07 11:04

> Dan skrev:
> Skal man endelig bruge et forum, så er Dekatten.com, som
>
> Måske også Felisforum.dk ?

Hej Dan
Øhm, tjøhm, Felisforum har jeg ligesom affærdiget, for jeg syntes ikke,
at det er særlig brugervenligt sat op (som f eks DeKatten, og et enkelt
andet nyt forum, der uddøde, fordi behovet er dækket - det var ellers
godt og positivt).
Det kan være, at andre herinde kan fortælle noget helt andet. Men de
gang, jeg har kigget forbi, har det været svært at bruge. Det var så i
starten, da jeg lige havde fået misserdyret, og ikke havde set andre
fora eller ret meget af katte-sites. De kan have oppet sig - og jeg kan
ha' lært mere om at navigere mig rundt i katte-info-sites
Nu kiggede jeg lige ind, og for mig ser det ud til at være blevet
ændret, siden jeg så det dengang. Jeg kan tage fejl... Men det ser ud
til, at der ialtfald er en del 'gengangere' herfra, og fra DeKatten, som
jeg falder lidt for p gr af den hyggelige tone (der er måske lidt
'tøset' - apropos ønsket om kønsopdelte katte-info-grupper) og de feeede
smileys (som alle mine venner også har nydt synet af *hylde*!).
Egentlig har jeg oftest nok i gruppen her - men kigger af og til forbi
de to, jeg har nævnt i mit første svar. Når der er brug for ekstra
grundig orientering - og da er et kig på Hanne Engermanns hjemmeside
www.mega-mco.dk oftest uvurderligt: En guldgrube af grundig info! Hurra
for hende
Med venlig hilsen
Siri